Pazar, Ekim 11, 2009

Sonbahar



8 misafirim demis ki:

Blogger Papatya said...

Ne güzel bir renk cümbüşü! :)

23:44  
Blogger Eya said...

Dilekcigim...bende burada bu kabaklarin binbir cesidini görüyorum bu günlerde...biseyler pisirmek lazim sanirim artik...ama hic denemedim?

zehra

00:58  
Blogger Burçin'in Denemeleri said...

Ne güzel bir görüntü, bayıldım!

07:18  
Blogger YILDIZNAF said...

Cok ozledim o rengarenk kabaklari ben !

Tesekkurler bu guzel resimler icin....

13:06  
Anonymous Adsız said...

renkler cok hos ya! keske türkiye'deki kabaklardanda olsa, bizde alsak kabak tatlisi yapsak:)

sevgiler, ümran

23:12  
Blogger Dilek'ce said...

Degil mi Papatyacigim!

Zehra hemen dene;) Corbasindan tatlisina birseyler bulursun insallah damak tadina göre!

Burcincigim begenmene sevindim!

Yildiznaf ben tesekkür ederim!

Uemrancigim ben de sukabagi dahi buldum fakat senin kastettigin kabakdan görmedim. Gerci baska kabaklarla da yapiliyor lezzetli kabak tatlilari;)

Sevgiler

23:14  
Anonymous Adsız said...

Burayi cok merak ettim...bende isvicre'de yasiyorum, acaba nerde cektiniz bu "kabak fuarini" :) Suna

18:57  
Blogger Dilek'ce said...

Sunacigim Jucker Farmart (Seegräbern), her yil yapiyorlar sadece farkli konularla. Yilin her vakti acik ve güzel bir yer.
sevgiler

21:33  

Yorum Gönder

<< Home