Cuma, Eylül 18, 2009

Bayrami Karsilamaya Hazir Misiniz?

Benim hazirliklarim tamam...

8 misafirim demis ki:

Blogger Arzumca said...

Bayraminiz mübarek olsun dilekhocam.Nekadadar hazirlik yapsakta yurt disinda hep eksik kaliyor bayram Turkiyenin tadi yok buralarda.Sekerimiz cok ama; kapimizi calan cocuk yok... :(

19:36  
Blogger Eya said...

Dilekcigim...ben bu hazirliktan bir lokma aldim ....mutlu bir bayram gecirmen dilegiyle, sevgiler

zehra

22:21  
Blogger sevimin sayfasi said...

RAMAZAN BAYRAMINI DOYA DOYA YASAYALIM. HAYIRLI BAYRAMLAR! HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI RAMAZAN BAYRAMLARI DILEGIYLE.
SEVIM

10:58  
Anonymous Meltem said...

Mübarek Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor, sağlıklı, huzurlu, mutlu nice bayramlar diliyorum. Resimdeki baklavanın tarifi var mı?

19:10  
Blogger sevdamavisi said...

iyi bayramlar Dilekçiğim...

09:31  
Blogger Dilek'ce said...

Sizin de hepinizin Bayrami Mübarek Olsun!

Sevgili Arzu senin de Bayramin Mübarek Olsun!Farkli Bayramlara alisanlar icin zor anliyorum. Ben annemlerdeydim Almanya'da onlarin kapisina hep cocuklar geliyor:) Yani adetleri burada yasatan aileler var!

Zehracigim sagolasin ve afiyet olsun, umarim sen de güzel bir Bayram geciriyorsun! Biz dün gece döndük Almanya'daki ailemin yanindan, güzel bir bayram gecirdik sagolasin!

Amin Sevimcigim! Tesekkürler!

Tesekkürler Meltemcigim dileklerin icin. Sarigi Burma hazir yufkadan, ben extra bir tarif eklemeyecegim fakat su blog komsum cok iyi anlatmis: Linke tiklar misin:)Kus'un Mutfaginda Sarigi Burma

Sevgili Sevdacigim tesekkürler!

Sevgiler hepinize!

09:42  
Blogger http://anemone52.wordpress.com/ said...

Hätte so gerne das Rezept zu dieser köstlich aussehenden Süßigkeit in Deutsch - wäre das möglich?

Viele liebe Grüße von Anemone

18:49  
Blogger Dilek'ce said...

Hallo Anemone:)
Leider gibt es keine deutsch Uebersetzung des REzeptes aber auf Englisch. Es ist eine Art Baklava: Sari Burma
Hier gibt es das Orginal.
Aber dieses Auf dem Bild habe mich mit gekauftem Baklava Teig gemacht. Hier wie man es mit fertigteig machen könnte.

20:11  

Yorum Gönder

<< Home