Cumartesi, Eylül 12, 2009

Dilek'ce Bizim Pastane'ye misafir!

Evet Dilek'ce Bizim Pastane'ye misafir. Sanal dünyada misafirlikler de oluyor, nasil mi? Arkadasiniza ziyarete gidersiniz, bu kez iftara. Yaniniza bir de hediye alirsiniz. Onun zevkine göre bir hediye olsun istersiniz, itina ile secmeye calisirsiniz. "Evet bu" dersiniz sonra verirken daha iyisini bulabilir miydim ki diye hayiflanirsiniz. Eger mutlulukla kabul edildigini görürseniz siz de mutlu olursunuz. Bizim Pastane'ye laik degildi fakat ben ziyarete giderken bu Espresso Armutlarini götürdüm. Bu tatli klasik olmasa da iftar sofrasina yakisan bir tatli, son Ramazan haftamizda denemenizi öneririm. Aaaa tarifi yine yok mu diyorsunuz? Yüzünüzü burusturmayin hemen tarifi tatli ustasi sevgili Zinnur'un Bizim Pastane'sinde. Bizim Pastane'ye buyrun ...

NOT: Asagidaki Krem Brule'nin tarifi de belki gelecek.

7 misafirim demis ki:

Blogger Eya said...

Sevgili Dilekce...hosgeldin...yeniden o güzel tarif ve fotograflarini izleyebilmek cok mutlu etti beni...sevgiler

zehra

01:44  
Blogger Dilek'ce said...

Tesekkürler Zehra, ben de ziyaretinden mutlu oldum!
Sevgiler

19:40  
Blogger Hatice said...

Dilek yine harika bir sunum ve fotoğraf, ellerine sağlık...

Bu arada sayfamda karşılaştığın problemi bulamadım, nasıl bir sayfa açılıyor, bilgilendirirsen sevinirim...

sevgiler...

15:11  
Anonymous Adsız said...

Agizim acik kaldi, bu ne kadar harika, muhtesem görüntü...
slm, almanya dan serap

15:46  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Haticecigim,
sagolasin.
Ben senin sayfaya girdikten 2-3 saniye su sayfaya baglaniyor. Belki ben de bir sorundur fakat tekrar tekrar denedim.
http://www.google.de/hws/sony/afe?hl=de&s=http://s21.myonlineusers.com/counter.php?url=http://semaver1.blogspot.com/

Sevgili Serap, begenmene sevindim! Sagolasin iyi ki varsin!

15:37  
Blogger sevimin sayfasi said...

görüntüye bayildim. süper bir tatli olmus
ellerine saglik
DERTLERIMIZ KUM TANESI KADAR KUCUK, SEVINCLERIMIZ NISAN YAGMURLARI KADAR BOL OLSUN. BU MUBAREK GUNDE SIZINDE HEYBENIZ SEVAPLA DOLSUN. DUALARINIZ KABUL OLSUN.

18:18  
Blogger Hatice said...

Dilekciğim uyarın için çok teşekkürler, sayfaya eklediğim sayaçlardan sanırım, yazdığın linki kaldırdım, inşallah düzelmiştir...

sevgiler...

20:25  

Yorum Gönder

<< Home