Cumartesi, Aralık 26, 2009

Şükrün ve Bereketin Tatlısı: AŞURE

Asure tarifi arayanlar bloglarin en güzel asureleri icin buraya tiklasin lütfen!

9 misafirim demis ki:

Blogger EZGİLİ TARİFLER said...

allah kabul etsin.ellerine sağlık arkadaşım sevgiler.

22:18  
Blogger Mutfak Havlusu said...

Kesinlikle şükür ve bereketi çok güzle temsil ediyor!
Allah kabul etsin,ağız tadıyla inşAllah..

18:45  
Blogger Dilek'ce said...

Amin!
Tesekkürler arkadaslar!

14:38  
Blogger Derin Sularda said...

Sevgili Dilek, herzamanki gibi çok güzel görünüyor, ancak bence sen çok harika yemekler, tatlılar yapabildiğin kadar çok güzel resimler de çekiyorsun. İçinde bir yerlerde gizli bir fotoğrafçı kimliğin mi var ?

14:15  
Blogger ANNEMİNELİ said...

Allah kabul etsin,evinizin bereketi artsın.Ellerinize sağlık,Sevgiler....

17:04  
Blogger umran said...

Asuren tamda benim sevdigim tarzda bir asureye benziyor! Belki bir gün zaman bulup ve üsenmeyip bende yaparim:)

Ellerine saglik!


Sevgiler..

22:06  
Anonymous rumma said...

Harika görünüyor...Ellerinize sağlık

sevgiler..

23:21  
Blogger Unknown said...

Allah kabul etsin asureni arkadasim... Uzun zamandir göremedim seni... Bu vesile ile senin ve ailenin yeni yilini kutluyor, saglikli bir sene diliyorum....

13:27  
Blogger Dilek'ce said...

Tesekkürler Yildizcigim, evet severek cekiyorum resimleri. TArif vermeyi sevmiyorum;)

annemineli, ümran, rumma, filizcigim, tesekkürler!

22:56  

Yorum Gönder

<< Home