Çarşamba, Aralık 24, 2008

Bugün Sabah!

Campo di'Fiori, ROMA

Etiketler:

7 misafirim demis ki:

Blogger Devletsah said...

Dilekciğim;

Onlar enginar mı? Ne güzel görünüyorlar... Ne kadar güzel bir fotoğraf. Yarın hava bu kadar soğuk olmazsa ben de pazara gideyim. Pek özendim.

13:37  
Blogger Dilek'ce said...

Evet Sevgili Devletsah! Bu pazarda hayatimda görmedigim kadar enginar gördüm. Kasa kasa, büyük kücük tazecik enginarlar! Tanesi 2,50 avro olunca da nerdeyim ben diyorsun;)Umarim sizin pazardakiler biraz daha uygundur:)
Sevgiler

15:04  
Blogger Rana Dereboylu said...

Merhabalar,

Bu ne güzel bir görüntü böyle. Galiba bende pazara gidiyorum..:)

09:09  
Blogger SERAP said...

Sevgili Dilek
Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun.
NICE GÜZEL YILLARA
Sevgilerimle Serap

14:47  
Anonymous Beyaz-Gelincik said...

Yeni yiliniz kutlu olsun,Yeni yilli herhalde Romada gecirdiniz Dilek hanim.Ne güzel ,Seyahat etmeyi seviyorsunuz herhalde,Resimlerinizde belli oluyor.Buarada Enginari bende cok severim....
Sevgiler Saygilar

13:22  
Anonymous Fevkalade said...

Bizim burda pazarimiz yok malesef. Oyle bir gozle baktimki pazariniza, umarim nazarim deyop de, haftaya pazariniz kapanmaz:)
Sevgiler

www.kralcipplak.blogspot.com

05:30  
Blogger blog said...

İştah açıcı bir fotoğraf banada beklerim kadincaweblog.com

12:45  

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home