Pazartesi, Ekim 05, 2009

Panna Cotta ayni fakat kalip farkli!


Hayat bazen siyah beyaz da güzel bence sadece sergilenen ve gördügümüz sey hosumuza gitsin yeter!
Ahududlari ile gecen ay farkli denemelerim oldu bu resimdeki panna cotta da onlardan. Icinde görmediginiz bir ahududu var:) Demek ki göründügü kadar siyah beyaz degil!

5 misafirim demis ki:

Anonymous sema said...

Çok güzel görünüyor, sabah sabah hamile hamile pc ye yapışasım geldi, ellerinize sağlık, hemen yapmam lazım, sevgiler.

08:53  
Blogger Papatya said...

Çok hoş gerçekten! İçi sürprizli olmasa bile :)

Silikon kalıp mı? Böyle güllü, 6lı muffin kabı almıştım ben de, kekler çıkarken aralıklarında kalıyor, çok da düzgün gül şekli olmuyordu. Ama Panna Cotta için kullanmak daha iyi fikir! O jelatinli olduğu için daha iyi korur şeklini herhalde..
Ellerine sağlık..

09:46  
Blogger Dilek'ce said...

Merhaba Sema, yaptigin afiyet olsun:) Bebegin de hayirli olsun! Beyaz Evine Mutluluk getirsin!

Papatyacigim sesini duymak(yazini okumak daha dogru;)), seni görmek ne mutlu benim icin. Evet kalip silikon kalip. Kek türü de yaptim icinde fakat yapismasa bile bence gül bu kadar iyi görünmüyordu. Irmikli tatlilar icinde kullandim. Fakat jöle, panna cotta türleri cok iyi oluyor. Sadece cevirirken tek tek kalip olmadigi icin hepsini tümden cevirmem gerektigi icin cok pratik degil ama olsun...
Sevgiler

12:29  
Blogger Özlem said...

Nefis bir görüntü ellerine sağlık

08:39  
Blogger ozlemhan said...

Muhteşem bir görüntü Ellerine sağlık.

19:21  

Yorum Gönder

<< Home