Pazar, Ekim 25, 2009

Sari Ahududlarindan

Gecen ay SHF'in konusu yerel ürünlerden birseyler yapmakti. Ben de daha önce size bahsettigim (sari) ahududlarindan degisik seyler denemistim. Bunlardan biri de yukaridaki beyaz cikolatali ve mascarponeli peykekti.

3 misafirim demis ki:

Blogger Kevser - Elda'nin Annesi said...

Merhaba,
sari ahududu ilk defa görüyorum, tadi da acaba normal ahududu gibi mi?

Ben bir ahududu sever olarak pastanizada hayranlikla bakakaldim, ben de Almanya'da yasiyorum. Pastaniz icin ellerinize saglik diyorum.

Bana da beklerim.

Sevgilerimle

05:49  
Blogger sevimin sayfasi said...

pasta harika görünüyor, sari ahududlar görünümü dahada bir güzellestirmis
ellerine saglik canim

08:35  
Blogger Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

NE KADAR GÜZEL... AHUDUDUNUN SARISI OLDUĞUNU BİLMİYORDUM. ELLERİNE SAĞLIK... SICACIK SEVGİLER...

16:54  

Yorum Gönder

<< Home