Salı, Mart 02, 2010

Roots Chips

Türkiye'de ki kadar cesur yenilikler yapilmasa da buradaki cipslerde arada yeni bir cesitle karsilasmak mümkün oluyor. Mavi Cips'den sonra iki hafta önce Roots Chips gözüme ilisti. Böyle bir denemeyi sanki Ipekcigim yapti gibi geliyor bana fakat link vermek icin sayfasini bugün tarayamadim;)
Resimde gördünüz cipsler patatesden degil seker pancari, havuc ve kirmizi pancardan. Belki evde yapmak icin size fikir olur. Sevgiler

4 misafirim demis ki:

Blogger nohut oda said...

burda bu kadar yenilik hiç yok..gerçi ben hiç cips sevmem pekde bilgili değilim ama..
sanmıyorumki pancar ve havuçtan oluşan cıpsımız olsun..
havucu patllcanı galeta ununa bulayıp kızartırsak cıps gibi olur şeker pancarıda buna eklenebılır belkıde..
sevgiler

09:24  
Blogger Özlem said...

Ben de bunu bi otelde yemiştim, çok beğenmiştim ama bizim eve cips türü şeyler hiç girmez, çünkü catering müdürü olarak ben (yani evimizin müdürü tabii)izin vermem. Türkiye'de var mı bunlardan hiç bilmiyorum, aramadım ama dışarıda buldum mu yerim hiiiç affetmem :)) laf aramızda çok lezzetli oluyolar

23:14  
Blogger Dilek'ce said...

Cips böyle birsey sevenide yerenide cok;-)
Nohut Oda Bakla Sofa, Axell Schefflerin cizimlerini yaptigi ve Julia Donaldson'in(Toraman kitabini da hazirlayan ekip) hikayesini yazdigi türkce tercümesi olan kitabi hatirladim senin blogunun ismini görünce;)Sevgiler

Oezlemcigim desene mutfaktan sorumlu müdür acimasiz bu konuda;) Bence dogrusu da bu :-) IStisnalar kaideyi bozmaz degil mi;)
Sevgiler

17:29  
Blogger Nokta said...

mirc

yapilisini merak ediyorum :) eline saglik yapan kişinin

11:59  

Yorum Gönder

<< Home