Cumartesi, Şubat 20, 2010

Dogum Günleri

...21 bir gün önce

DILEK'CE
bir yili daha devirdi. Zaman su gibi akip gidiyor degil mi?!Ama AKANsu, su birinkitisinden daha iyi degil mi;)?

15 misafirim demis ki:

Blogger Unknown said...

Daha nice 21 bininci günlere arkadasim.... Kutluyor, sevgilerimi yolluyorum....

12:22  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Komsum, hep birlikte insallah.
Yazim hatasi yapmisim;) 21 bir gün olacagina 21 bin olmus. Sorma mahcup oldum:( Fakat 2 bin gün oldu;)

12:34  
Blogger Mutfak Havlusu said...

Daha nice nice 1 yıl devirecektir eminim:)
Hayırlı olur bu yılda sizin için inşAllah..

14:21  
Anonymous Adsız said...

Nice güzel yıllara, mutluluk ve sağlıkla... sevgilerimle...Gamze

17:31  
Blogger Hayrunnisa (mueddibe) said...

ne mutlu size, darısı başımıza inş. sevenlerinizle nice hayırlı senelere inş.

21:01  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

nice bol paylaşımlara
sevgiler

22:49  
Blogger Unknown said...

Saglikli,huzur dolu bir yasam diliyorum sevgiler

22:54  
Blogger Özlem said...

Nice güzel yıllara...
sevgilerimle

23:34  
Blogger Hatice said...

Dilekciğim nice yıllara, o güzel paylaşımlarının daha uzun yıllar devam etmesi dileğiyle:)
bu arada eski blog komşumun sık sık sık blogunu güncellemesi mutlu ediyor beni:)
sevgilerimle...

08:44  
Blogger pecete said...

nice yıllara...

15:00  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Mutfak Havlusu cok tesekkürler! Hep birlikte insallah:)

Gamzecigim, cok sagolasin!

SEvgili Mueddibe, insallah hep birlikte!

Insallah Nunucugum!

Tesekkürler sevgili Gülcan!

Tesekkürler Oezlemcigim!

Haticecigim, aynen ben de eskisi gibi bakamasam da senin daha sik güncellemene seviniyorum ve eski blog komsularimin yeri bambaska!

Sevgili Aysemcigim cok tesekkürler!

Sevgiler

18:41  
Blogger Güneşli Günler said...

Nice senelere Dilekçim, bu arada fotoğraf da şahane. Tarifde isterim. Öpüyorum...

14:03  
Blogger Alev said...

Nice yillara dilek. Pastan muhtesem gorunuyor.

19:44  
Blogger Dilek'ce said...

Günesligünlercigim:) Bunca yillik komsuyuz ismini sadece böyle biliyroum;) Alti pandispanya üstü karamel panna cotta onun üzerine de sari ahududu. Simdilik bu kadar;)

Sevgili Alev, tesekkürler beraber insallah!

Sevgiler

14:20  
Blogger Peritozu said...

Bir pastanin guzelligi en az bukadar anlatilabilir fotografla..
Artik bu guzel tatlara benim sayfadan da ulasilabiliyor..

Dun linklerimi olusturdum bile :)

18:26  

Yorum Gönder

<< Home