Pazartesi, Haziran 27, 2005

Soguk bir "Fürst Igor" !


Evet bu sicaklara bir bardak Fürst Igor iyi geliyor! Bu icegi ve tarifini Karl ve esi Maike bize ziyarete geldiklerinde getirmislerdi, o zaman ögrendik. Güzel bir icecek yaninda tarifin bulundugu kartla üc sise arkadasiniza götürme fikri de cabasi;) Ginger ale (bir cesit zencefilli gazoz) sevmeyenler yapsin mi desem yoksa hic mi demesem bilmiyorum. Ginger ale'nin sertligini aliyor kombinasyon aslinda. Fakat tabi hala ginger ale tadi baskin.
Tarif kolay
1 ölcü lime (yesil limon suyu)
tdk türkcesine "lim" demis:/
1 ölcü portakal suyu
2 ölcü ginger ale
soguk malzemelerin hepsini karisttiryorsunuz, icine buz atiyorsunuz, eger limon otunuz varsa dolmus bardaklara bir yaprak atiyorsunuz, yesil limonunuz varsa birer dilim bardak kenarlarina takiyorsunuz.

Not: tabi siz icerken ölcüleri kendinize göre de degsitirebilirsiniz;)

5 misafirim demis ki:

Blogger akçahan said...

Dileeekk yardım!akcahan.blogspot.com olarak bir günlük hazırlamaya çalışıyorum 2 gündür amma velakin nasıl link ekleyeceğimi bulamadım bir türlü.Acilen bekliyorum!Sevgilerimle!

13:07  
Blogger akçahan said...

Ben Semanur Dilek.Anlacağınız tam panik durumları.

13:08  
Blogger yEşiL said...

Hmm.. cok iyi olurdu simdi icebilseydik! Ben cok sevmistim bu kombineyi, Gingerale bence daha hos kiliyor bu soguk icecegi. Ellerine saglik..

Fürst Igor ile.. :)

18:52  
Blogger clémentine said...

merhabalar. blogunuzu yeni buldum. iyi ki yazıyorsunuz.

Serin ve limonlu şeyleri seven biri olarak Gingerale nereden bulabilirim Türkiye'de

22:05  
Blogger Dilek'ce said...

Semanur hayirli olsun senin sayfanin yorum bölümüne yazdim cevabi.

Gülsen gercekten iyi geliyor ama Fatin Erge'ninkine ginger ale koymadan hazirlamak zahmetli oluyor, daha simdilik neden ayni zürahiden icmedigini anlamadi. Ona koyarken tüm siseler cikmis oluyor ama o bir siseden girmedigini görmedi simdiye kadar;)Coop'ta bu hafta aksiyon varmis yine kocaman bir sise aldik geldik;)

Hosgeldin e. berre!
Sanirim Ginger Ale'yi cok cesit gazoz veye limonatli yurtdisi mamülleri satan tüm marketlerde bulmak mümklündür. Ben belirli bir yer söyleyemiyecegim simdi üzgünüm. ama bulunmasi hicte zor olmamali!
Sevgiler

23:39  

Yorum Gönder

<< Home