Pazartesi, Haziran 09, 2008

Portakal recelimin tarifini bulur bulmaz ekleyecegim;) Evet dijital hale getirilmis tarifimi kendim bile bulamayinca karma tarifimi uygulamis birinden tarifi bana göndermesini bekliyorum.
Iki önemli blog komsumun kisin yaptigi recellerden etkilenerek hazirladigim bir receldi bu. Sevgili Miss Cilek'in mandalin recelini yapmak istemis fakat uygun mandalin bulamamistim. Dilimelerin sekli ve iki farkli tat eklemek fikir hosuma gitmisti. Receli hazirlarken daha cok tatli sosu olarak tüketmek niyetiyle hazirladim. Yagli yogurt veya quark kremin yanina sos olarak kullandik. Resimdeki kavanozun dibiydi. Icine badem ve kaküle ekledim Ipek'in fistik ve zencefil eklemisti. Ben ince kabuklu mandalin ararken ev cini kan portakalli recel yapti. Ben de zaten evde bulunan bu kisin IFE'nin cok severek yedigi portakallardan uyguladim Ipek'in tarifini...

7 misafirim demis ki:

Blogger egeli said...

ellerine sağlık Dilek'cim ,portakal receline bayılırım...sevgiler

13:03  
Blogger HÜLYA said...

Günaydın canım hayırlı cumalar.. Sana sevgilerimle beraber etkinlik davetiyemi de gönderiyorum kabul edersen çok sevinirim herşey gönlünce olsun sevgiler...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

08:45  
Blogger zarpandit said...

tarif isteriz!
tarif isteriz!
ben bilmiyorum tarif isterim!

22:52  
Blogger Dilek'ce said...

Egeli, Hülya, Gökce Tesekkürler!
Tarifini ekleyemedim fakat hangi tariflerden etkilendim ve hangi yolla yaptigimi yazdim umarim yardimci olur.
Sevgiler

09:25  
Blogger kelebeklisaniyeler said...

Merhabalar,size etkinlige katilmaniz için davetiye birakiyorum ve katilmaniz umidiyle,sevgilerimle.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

00:57  
Blogger Melek* said...

çok güzel olmuş ellerine sasğlık

14:51  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

16:15  

Yorum Gönder

<< Home