Pazartesi, Eylül 29, 2008

Iyi bayramlar


Hepinizin Ramazan Bayrami mübarek olsun! Umarim ailenizle ve sevdiklerinizle güzel, huzurlu ve tatli bir bayram olur. Bol bayramlasmali, bol dost muhabbetli ve bol paylasimli bir bayram diliyoruz...
NOT: Midye Tatlisinin tarifini ve resimli yapim asamalarini gecen yil "Yemekname" dergisi icin hazirlamistim ve Aralik 2007 sayisinda yayinlandi. Verdigim linkten veya sag taraftaki linkten ulasabilirsiniz.

13 misafirim demis ki:

Blogger Eya said...

Sevgili Dilek...ailenle ve sevdiklerinle mutlu bir bayram diliyor sevgilerimi gönderiyorum...

zehra

23:54  
Blogger Eya said...

Bu arada Dilekcigim...ben bu muhtesem tatlinin tarifini de istiyoruuuuum ama...umarim bizi kirmazsin...


zehra

23:55  
Blogger egeli said...

SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN DİLEK'CİM,BÜTÜN ARKADAŞLARDA AYNI FİKİRDE GALİBA... BU TATLININ TARİFİNİ İSTERİİİİZZZ!!!!!!

00:03  
Blogger Hatice said...

Dilekciğim tatlı nefis görünüyor,
sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, bayram tadında bir bayram geçirmen dileğiyle…
sevgiler…

06:57  
Blogger aysema said...

Tatlılar harika...

Ben de bayramınızı kutluyorum...

01:12  
Blogger zarpandit said...

iyi bayramlar dilekkkkkk :)

gökçe

09:35  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

güzel bir bayram diliyorum.
sevgiler... elinize sağlık.
NuNu

23:33  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Zehra, Egeli, Nihan, Aysema, Gökce ve Nunu tesekkürler ve size de mutlu bayramlar !

Tatlinin tarifini soran arkadaslar. Midye tatlisinin tarifi ve yapim asamalari "Yemekname" dergisinin Aralik 2007 ayinda yayinlandin. Eger sag tarafa bakarsaniz, dergiye direk baglanti var.

Sevgiler

10:08  
Blogger Ferhanca said...

Dilek iyi bayramalar..buna midye tatlısı diyorlar ondan mı?
afiyeteler olsun.

17:27  
Blogger ~Semra Mutfakta~ said...

DİLEKCİM PEK ÇOK YERDE BU TATLININ TARİFİNİ GÖRDÜM ANCAK SENİNKİSİ DAHA BİR KATLI KATLI OLMUŞ.TARİFİNİ MERAK ETTİM.ELLERİNE SAĞLIKCNM.

22:18  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Ferhancigim evet midye tatlisi!
Sevgili Semra katlarin cok olmasi senin elinde, ne kadar cok kat kullanir ve ince acarsan o kadar katin olur. Aslinda ben kat sayisini abartmamistim demek yine de baskalarina göre cok olmus;)
Sevgiler

10:41  
Blogger edayurt said...

merhabalar..siteniz hoş ..ellerinize saglık .sevgiyle kalınız..www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

15:13  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

16:15  

Yorum Gönder

<< Home