Pazartesi, Aralık 08, 2008

Mutlu Bayramlar!

En azindan bir Bayram mesaji olsun:)

7 misafirim demis ki:

Blogger KY said...

iyi bayamlar dilekçe.. sevdiklerinle beraber nice mutlu, huzrulu bayramlar geçirmeni dilerim..

18:28  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

gönlünce bir bayram diliyorum..
ÇOK SEVGİLER nUnU

20:55  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Dilek hanim ilk sizinde Bayraminizi kutluyorum daha nice güzel Bayramlara hep beraber! Canim benim, sana gecen ay soru sormusdum (Foto bearbeitungs program)cevapini almadim daha, belki yogun bir ay gecirmis olabilirsin, yinede bu ay bir umutla cevapini bekliyorum.
Sevgi ile Bayramlar ile....

13:53  
Blogger Dilek'ce said...

Cok Tesekkürler Kübra ve birdutmasali! Sizin de bayramniz kutlu olsun!

Beyaz Gelincik, kusura bakma -anlayisin icin sagolasin! Cevabin icin bir ay daha beklememen amaciyla hemen kisa bir cevap. Ben belli bir program kullanmiyorum. Kimin bilgisayarinda hangi program varsa onu kullaniyorum. Kullandigim üc program var biri corel photo paint, adobe elements ve photo impact. Sadece resim üzerine yazi yazdigim icin programlarin hic biriyle hasir nesir degilim yani yapilabilecek bircok seyden faydalanamiyorum. Sizin de belirtiginiz gibi yogun oldugum icin hala bir program üzerine yogunlasamadim. Umarim yardimci olabilmisimdir.

Sevgiler

15:31  
Blogger Mutfak Havlusu said...

hayırlı bayramlar olsun..

18:14  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

16:14  
Anonymous Adsız said...

biraz geç oldu ama sizide hayırLı bayramLar:D

14:35  

Yorum Gönder

<< Home