Pazartesi, Nisan 19, 2010

Kisa Veda

Bugün Böögg yandi. Zürih böylelikle kisa resmen veda etti :-) Resimdekiler Migros'tan aldigimiz tatlilar. Tartoletler badem ezmesi ile dolu üstünde ise idare eder bir krema vardi...Görüntüleri cok daha tatliydi, IFE ile üstündeki kardan adamlara bayildik :-)
Kardan adamin altindaki mavi lacivert (Zürih'in renkleri) hakkinda güzel seyler duydugum sevgili bir arkadasimdan hediye bu arada;)

5 misafirim demis ki:

Blogger Devletsah said...

Dilekciğim;

Yazının adi "kisa veda" ya. Okuyunca nasıl neden veda ediyor diye koşturarak geldim linke. i harfini ı yapıyorum da s'yi ş yapmayı akıl etmemişim.

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık...

11:19  
Anonymous sevde said...

Acikcasi ben de Devletsah gibi dusunmustum. Cok hos tarifleriniz, yazilariniz var, kisa bir veda sanmistim ama neyseki yanlis anlamisim.:) SEvgiler. Bu arada cok sirin gorunuyorlar ellerinize saglik.

www.narcicegirengi.com

17:37  
Blogger Dilek'ce said...

Arkadaslar cok sagolun! Inanmayacaksiniz ama hic düsünmemisim böyle bir yanlis anlasilmayi!!! Dün bütün Böögg'ün samatasiyla tamamen icinde bulundugum mekandan yola cikarak yazmisim;)
Sevgiler

18:49  
Blogger sevimin sayfasi said...

süper bir fikir kardan adamlar
ellerine saglik canim

19:12  
Blogger Dilek'ce said...

sevimcigim fikir bana ait degil:) Zürich'te bir gelenek! Kisa veda etmek icin bir kardan adam yakiliyor nisan'in ikinci pazartesisi.
Sevgiler

22:19  

Yorum Gönder

<< Home