Çarşamba, Aralık 24, 2008

Bugün Sabah!

Campo di'Fiori, ROMA

Etiketler:

7 misafirim demis ki:

Blogger Devletsah said...

Dilekciğim;

Onlar enginar mı? Ne güzel görünüyorlar... Ne kadar güzel bir fotoğraf. Yarın hava bu kadar soğuk olmazsa ben de pazara gideyim. Pek özendim.

13:37  
Blogger Dilek'ce said...

Evet Sevgili Devletsah! Bu pazarda hayatimda görmedigim kadar enginar gördüm. Kasa kasa, büyük kücük tazecik enginarlar! Tanesi 2,50 avro olunca da nerdeyim ben diyorsun;)Umarim sizin pazardakiler biraz daha uygundur:)
Sevgiler

15:04  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar,

Bu ne güzel bir görüntü böyle. Galiba bende pazara gidiyorum..:)

09:09  
Blogger bir dilim bir tutam said...

Sevgili Dilek
Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun.
NICE GÜZEL YILLARA
Sevgilerimle Serap

14:47  
Anonymous Adsız said...

Yeni yiliniz kutlu olsun,Yeni yilli herhalde Romada gecirdiniz Dilek hanim.Ne güzel ,Seyahat etmeyi seviyorsunuz herhalde,Resimlerinizde belli oluyor.Buarada Enginari bende cok severim....
Sevgiler Saygilar

13:22  
Anonymous Adsız said...

Bizim burda pazarimiz yok malesef. Oyle bir gozle baktimki pazariniza, umarim nazarim deyop de, haftaya pazariniz kapanmaz:)
Sevgiler

www.kralcipplak.blogspot.com

05:30  
Blogger Nedir said...

İştah açıcı bir fotoğraf banada beklerim kadincaweblog.com

12:45  

Yorum Gönder

<< Home