Pazar, Ocak 04, 2009

Yeni Yil Herkese Huzur Getirsin

Aslinda insan gönül rahatligi ile "Iyi Seneler!" bile diyemiyor. Ben ailemle mutlu ve huzurlu yeni yila girmisken, dünyanin baska bir yerinde cocuklarinin uzun vadeli gelecegini birak, can güvenliginden, bu gecesinden, yarin sabahindan bile korkan anneler varken bu yil mutlu, neseli bir bicimde"Iyi Seneler" dilemek bana zor geliyor...Oysa yeni bir yil demek hep yeni umutlar demek degil mi?...Herkese huzur ve daha güzel günler getirsin insallah bu yeni yil!

5 misafirim demis ki:

Blogger HADİYE said...

Merhaba,

Yorumunuza katılmamak mümkün değil.Dünyada bir sürü mazlum ölümle açlıkla savaşla uğraşırken laylay lom havasında olmak çok ağır bir duygu.
Rabbim tüm mazlumların yanında ve koruyucusu olsun inşallah.Ülkemizi ve milletimizide her türlü düşmandan korusun.
Hayırlı mutlu seneler dilerim bende.

Sevgilerimle*

16:40  
Blogger Hanife said...

Dilegine gonulden katiliyorum Dilek'cigim.
Ne uzun zaman oldu.. Nasilsiniz, buraya pek yazmiyorsun artik..
Ben de sana ve ailene guzel ve saglikli bir yil dilerim. Ife'yi ve seni opuyorum..

23:41  
Blogger Dilek'ce said...

AMIN HADIYE!!! Sonu görünmüyor...

Hanifecigim ne kadar güzel bir süpriz! Iyiyiz fakat bloga pek ugrayamiyorum malesef...Gönlüm hep burda sizinle...Fakat sen de eskisi gibi ilgilenemiyorsun sanirim blogunla. Ben yakinda sanirim biraz daha aktiflesirim. Bir süreligine tam olmasa da eve dönecegim insallah:)
Ben de seni ve Efe'yi öptüm.

SEvgiler

22:23  
Blogger Mutfak Havlusu said...

umarım dünyada ve özellikle de ortadoğuda yapılanların durduğu ve sözlerinde işe yaradığı kan akmadan da herşeyin hallolabilileceği bir zaman olması dileğiyle yeni zamanların.

dediklerinde çok haklısın açıkçası içimden gelerek birşeyler yapabilmek adına dersen hayır ama klişe ve açıkçası sinir olduğum deyim var ya"hayat devam ediyor"ne yazık ki evet bir yerde birilerinin nefesleri çok rahat sonladırılırken bizim içni hayat devam edebiliyor,nasıl ama?

18:49  
Anonymous Adsız said...

Bu siteye girince insanın ağzı sulanıyor :) CE

20:49  

Yorum Gönder

<< Home