Çarşamba, Eylül 02, 2009

Ramazan geldi...Hosgeldi(m)!


Karşıma fener geldi,
Aklıma neler geldi,
Börek bekledim ama,
Sofraya baklava geldi!

Bizim soframiza bu güzel ayda, iftarlarda hafta ici yalniz oldugumuzda ne beklersek o geliyor:) Güzelliklerden biri de piserken kokusuyla ortaligi birbirine katan hazir yufkadan baklavamdi.

Resimlerde karar kilamayinca sitede uyguladigim "bir giris bir resim" ilkemi de "Dilek'ce"ye geri dönerken yikip gectim;) Pek rahatsiz olmamissinizdir diye tahmin ediyorum. Bu resimleri cok begenenlerin oldugunu bilmek beni mutlu ediyor. Ben iyiyim, hayat med-cezirlerle devam ediyor arkadaslar.

Bak geldi etli dolma,
Çok yiyip göbek salma.
Üstüne bir kahve iç,
Terâvihe geç kalma!

15 misafirim demis ki:

Anonymous sema said...

Merhaba. Sitenizi iki gün önce keşfettim ve uzun zamandır yazmadığınızı farkedince de bırakmış galiba diye üzüldüm. Bugün açınca yeni tarifle karşılaşmak beni çok mutlu etti. Hoşgeldiniz, sevgiler.

21:37  
Blogger zinnur said...

Hosgeldin Dilek, ne iyi ettin de geldin! Artik bir yere gitme, olur mu?

00:58  
Blogger BETUL said...

Ramazan da , sen de hosgeldiniz, safalar getirdiniz :)

01:07  
Blogger Arzumca said...

ISTE BUuuu!Dönü$ün MUHTESEM olmus dilekhocam.EVET bencede artik bir yere gitme.Gercekten cok guzel gorünûyorlar.Elerine saglik ama banada gönder paylasmak güzeldir:) arzum-ca.blogstop.com

11:53  
Blogger Dilek'ce said...

Merhaba Semacigim, cok tesekkürler.

Sevgili Zinnur ve Betül benim icin degerli iki blogkomsum tarafindan bu kadar sicak karsilanmak ne kadar güzel. Sagolasiniz!

Merhaba Sevgili Arzu ne güzel süpriz! Sen de hosgeldin blog dünyasin:)

Sevgiler

08:22  
Blogger sevimin sayfasi said...

hosgeldin canim,
tatli cok güzel olmus
görüntü süper, ellerine saglik

09:38  
Anonymous Adsız said...

Merhaba, sitenizi takip ediyordum ama ilk defa yorum yaziyorum. Ben de Hollanda'da yasiyorum, ailemden uzakta. Ozellikle Ramazan ayinda yemek sitelerini takip etmek ve iftar sofralarindan kareler gormek ailemle birlikte iftar sofrasindaymisim hissi veriyor. Tesekkurler
Tugba

09:37  
Blogger YAPTAT said...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Gül Grubu Yemek Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.

12:09  
Blogger Dilek'ce said...

TEsekkürler Sevim!Evet Tugba farkli iftarlara alisik olanlar icin yurtdisinda iftarlar sönük gelebiliyor fakat olanin en iyisini yapmak gerek diye düsünüyorum. Muhtemelen Hollanda'da bir ailen var, belki senin alsitiginin aynisi degil fakat senin icin önemli unsurlarini iceren Hollanda'daki ailenle seni mutlu edebilecek sofralar hazirlamalisin özlemini dindirmek icin.
Avci begenmenize sevindim, tesekkürler.

Sevgiler

23:53  
Blogger Devletsah said...

Allahhh... Yemede yanında yat bunun. Ne güzel olmuş. Ellerine sağlık.

20:29  
Blogger Dilek'ce said...

Ben de ayni düsünmüstüm ama yedik bitirdik Devletsahcigim;)

10:22  
Blogger Güneşli Günler said...

Dilek Merhaba,

Muhteşem lezzette bir dönüş olmuş. Harika görünüyor baklavan. Ellerine sağlık. Daha sık yazmanı dileyerek sevgilerimi gönderiyorum... :)

09:25  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Günesligünlercigim sevgilerini kucaklayarak aldim:) Tesekkürler. Blogun en eski blog komsularimdan fakat ne kadar degismis günesli günler civil civil olmus!
Sevgiler

14:11  
Blogger Neslihan said...

Sevgili Dilek,

Dönüşünü mutlulukla karşılıyorum.. :) Hazır yıfkadan baklava tarifi verebilirsen ben de bayrama yetiştirmeye çalışırım.. Şimdiden teşekkürler..

10:43  
Anonymous Adsız said...

thank you for post admin

ilahi dinle
ilahiler
prefabrik
prefabrik ev fiyatları

05:40  

Yorum Gönder

<< Home