Cuma, Ekim 05, 2007

Yesil Domates Receli Sever Misiniz?

Herkes bu ara birbirini ebeleyip sobeliyormus. Beni de Zinnur sobelemis.
Bu mimde üc sevdigim seyi yazacakmisim. Mimlere cevap yazamamak sevmedigim bir sey fakat cogu zaman hemen cevap vermedigim icin kaliyorlar. Onun icin hemen an itibariyla aklima gelen sevdigim 3 seyi yaziyorum.
*Oglumu ve ailemi cok seviyorum.
*Kendimde giriskenligimi, merakimi, cesaretimi ve is askimi seviyorum. Sevmediklerim bu arada cok daha fazla;)
*Insani cok seviyorum. Laklak etmeyi arkadaslarimla birlikte olmayi seviyorum.
Sobemde ebe bölümü zor olacak simdi kim sobelenmedi ki sobelesem....

Resimdeki yesil domates recelinden dolayi bu aralar günlügünde degisik receller ve kirecsiz recel yapimi tekniklerini anlatan Ipekcigimi sobeliyorum. Alev'i sobeliyorum cünkü o bana hic bilmeden hep gelecek ay Bostun'a ucmaktan vazgectigimi hatirlacak;) Zeynep'i sobeliyorum sevdigi seylerin öyküsünü güzel anlatacagindan emin oldugum icin.

Not: Ben yaz öncesi yapmistim yesil domates recelini gördügüm ilk yesil domatesle. Sizin icin simdi bahcelerde kalan domatesleri kullanmak adina iyi bir firsat olabilir. Ben Seattle Bon Vivant'in tarifini uygulamistim, siz artik Ipek'in tarifini deneyebilirsiniz. Degisik ve leziz bir recel oldu fakat daha cok peynir yanina yakisan bir receldi bizce.

19 misafirim demis ki:

Blogger İpek Kuscu said...

Yeşil domates reçeli gerçekten çok ilginç tada sahip tek başına bile.
Biliyormusun ,eğer yakın olsaydık eminim ki, çok ilginç tadlar yakalardık ,seninle Dilek'ciğim.
Ellerine sağlık,afiyetle ve sağlıcakla kalın.
NOT:Bu güzel reçeli ,çok daha önce yayınlayabilirdin ama bekledin beni .Çok teşekkür ederim bunun için ayrıca.

19:14  
Blogger NiNo said...

canim ellerine saglik kirmizi domatesi yemistimde yesili yemedim :D super olmustur ama dimi :D

23:23  
Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Yeşil domates reçelini ilk defa duydum.Görünüşü güzelmiş ellerine sağlık.
Sevgiler…

13:24  
Blogger Nilay Cinisli said...

Sevgili Dilekciğim,
Eminim reçelinin lezzeti, görüntüsü kadar güzeldir.ellerine sağlık.Mubarek Kadir gecenizi kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim.
Sevgiler

00:17  
Blogger Nilay Cinisli said...

Sevgili Dilekciğim,
Eminim reçelinin lezzeti, görüntüsü kadar güzeldir.ellerine sağlık.Mubarek Kadir gecenizi kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim.
Sevgiler

00:17  
Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Canım senin ve ailenin damağını ve çevresini tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

13:25  
Blogger munevver said...

Bayramınız kutlu olsun sevgili Dilek.

Sevgiyle,
Nane Limon

07:19  
Anonymous Adsız said...

Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileğimle kocaman sevgilerrr
yeşim

09:18  
Blogger NiNo said...

bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgiler

10:16  
Blogger Burçin'in Denemeleri said...

Mutlu bayramlar diliyorum.
Sevgiler,

12:44  
Blogger Yaren said...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN

15:43  
Blogger zehra said...

Sevdiklerinle daha nice bayramlar olsun, sana ve herkese...

15:26  
Blogger esra(büyüleyenmutfak) said...

merhaba dilekcim

öncelikle bayramını kutluyorum...

ve kufu38@gmail.com adresine yazarsan seninle bir konuyu görüşmek istiyordum

sevgiler

12:58  
Blogger meleginmarifetleri said...

selam ben melek yeşil domates reçeli şimdiye kadar hiç yemedim denemek lazım ama ben annemin reçellerini yediğim için anneme yapmasını söyleyeyim bari çok güzel reçeller yapar çünki seninde ellerine sağlık hoşçakal

21:36  
Blogger Cafe Gusto said...

Ben daha önce yeşil domatesleri kızartmıştım çok da sevememiştim.Nedense tuzlu ve ekşi olacağı şeklinde bir düşünce oluşmuştu bende.Ama tabiki sadece domatesti üstelik kırmızısı kadar tadı da yoktu.Tadı olmayışı sayesinde mükemmel bir reçel olacağını düşünüyorum..Ellerine sağlık sevgiler...

23:02  
Blogger bir dilim bir tutam said...

TASINDIM! Sevgili Dilek'cim blogspota gectim.Seni de tabiki arkadas listeme aldim.Haber vereyim dedim.Beklerim
www.birdilimbirtutam.blogspot.com
Sevgiler

18:08  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili arkadaslar recel icin yorumlariniz ve bayram tebrikleriniz icin cook sagolun!
Sevgiler

22:36  
Anonymous Adsız said...

merhaba yeşil domates reçeli yapmak istiyorum sitenizdeki tarife ulaşamıyorum yardımcı olabilirmisiniz teşekkür ederimm.seda.

10:28  
Blogger Dilek'ce said...

Merhaba, Seattle Bon Vivant yazan linke bastiginizda cikan sayfanin altina dogru bulabilirsiniz tarifi.

17:07  

Yorum Gönder

<< Home