Cumartesi, Ekim 11, 2008

Süprizlerle Dolu Bir Bayram

Her bayramin bir güzelligi, mutlulugu var elbet. Ben bu bayram sonrasi haftasonu ailemi ziyarete gittigiz Almanya'da Gülsen'e aksam yemegine davetliydim. Basbasa gecirecegimiz yemekte Gülsen'in o aksam bambaska davetlisi vardi. "Yasayan mutfagin ustasi", "mutfagin beyefendisi", "halkin ahcisi", "mutfakta careleri tükenmeyen usta", "cok caliskan ve hic sinirlenmenyen ahci" gibi ve benzeri tanimlarla anilan annemin 10 yildir hic bikmadan takip ettigi tek ahci Oktay Usta! Bu sempatik ustayi ben 10 yil boyunca nerdeyse hic izle(ye)meme ragmen annem sayesinde cok iyi taniyordum. Pratik, günlük türk mutfagina büyük zenginlik kazandiran bu usta beni mutfagindan cok kisiligiyle etkiledi. Kendisiyle Nisan ayinda Zürih'e geldiginde ilk kez tanistim ve uzunca kendisini izleme imkanim oldu. Saatlerce hic yorulmadan her imza isteyeni mutlu etmeye calisirken sabrina sasmistim. Her objektife gülümsemeye calisti ve herkesi mutlu etti. Imza isteyenler arasinda programinin logosu olan yesil elmayi yapmis bir 10 yasinda cocuk da vardi. Evlerinde bu programin ve Oktay Usta'nin yeri o kadar büyük olmali ki kücük delikanli coook emek harcamisti bu kocaman elmayi yapmak icin. Insanin kendini bu kadar sevdirebilmesi ne güzel degil mi?

Not: Sevgili Ipekcigim olmasa bu girisi yapmak aklima gelmezdi. Sebep oldugun icin sagolasin canim.

13 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

Ayyyyy ne güzel! Saka gibi:)

15:46  
Blogger Rengarenk dantel said...

oktay ustayı severek takip eden ben de böyle bi süprize maruz kalsam. sırf kendisini başarılarından ötürü, şımarmamasından ötürü takdir ve tebrik etmek için. kısaca çok iyi bir insan.

09:09  
Blogger Hatice said...

Dilekciğim merhaba;
zincirleme dolaşan uluslararası arkadaşlık ödülü için seçtiğim listede sen de varsın, ayrıntılar sayfamda...
sevgiler...

21:28  
Anonymous Adsız said...

Ay inanmiyorum...Oktay Usta, ne mutlu Gülcin hanim icin,böyle tatli birini sofrasinda agirlamak. Sayfanisa yeni ulasdim,ilk basda tebrikler böyle hos,güzel,ilginc ve örnek alinacak bir sayfanis var.Resimlerinis harika,hangi Makina kullaniyorsunuz Dilek hanim??Ve hangi Foto-bearbeitungs Datei kullaniyorsunuz, bende bir Blog acmayi düsünüyorum. Benim cahil :) sorularimi cevaplarsiniz memnun kallirim. Simdiden cok tesekürler Dilek hanim. Sevgiler saygilar

13:38  
Blogger Hatice said...

Dilekciğim öncelikle geçte olsa cevabın için çok teşekkürler...
ara verdikten sonra tekrar yazmaya başladığımda yazdığın o güzel yorumun hala hatırımda:)
inşallah sen de en kısa zamanda tekrar başlarsın yazmaya, seni takip etmek çok güzel, ara ara gelip bakıyorum güncelledinmi diye, benim gibi pek çok takipçinin de seni özlediğini düşünüyorum...
Sevgili Dilek lütfen artık yaz!
sevgiler...

15:15  
Anonymous Adsız said...

Çok güzel bir blog, cıvıl cıvıl.

Başarılarınızın devamını diliyorum.



Resimli Yemek Tarifleri

15:48  
Blogger Aynur said...

ay iki ayri insan gibi duruyo biz mutfakdaki haline alismisiz:)

Bugün sevinç günü, kederleri bir yana bırakıp mutlu olalım. Kurban Bayramını doya doya yaşayalım. Hayırlı bayramlar! Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli kurban Bayramları dileğiyle.


www.aynurdantarifler.blogspot.com

19:49  
Anonymous Adsız said...

bence süper bir tarif olmuş eLLerinizé sağlık...

23:04  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

16:14  
Anonymous Adsız said...

canım bizde büyük bir etkilige imza attık www.porslendemlik.blogcu.com
www.birdemliksobet.com
www.porselendemlik.com

bekleriz ..harika tarifler var

18:22  
Anonymous Adsız said...

merhaba arkadaşım tariflerin çok güzel ve farklı ve okday usta gibi bir asçının konuk olması dahada bigüzel ellerine saglık sunumu görünümleri harika bizede bekleriz www.safiyece.blogcu.com

18:14  
Anonymous mutfakmacerasi said...

oktay usta çok sevimli bir insan , sürekli programlarını takip ediyorum. sizin adınıza da çok sevindim tebrikler

22:56  
Blogger Unknown said...

guzel paylaşım ev taşımak için koli,ofis taşımak için koli,
büyük ebatlı koli,klasör kolisi,
kumanya kolisi,taşınma kolisi en ucuz,
siyah koli kutu,beyaz koli kutu,
şişli merkez kolici,Nakliye koli Kutuları,
karton kutu ambalaj,ucuz koli,

tek oluklu koli çift oluklu koli
toptan sıvı deterjan toptan toz deterjan
toptan kağıt havlu toptan tuvalet kağıdı
toptan çöp konteynırı toptan karton bardak
toptan kağıt bant toptan ambalaj kağıdı
tost kağıdı toptan aleminyum kase
toptan köpük tabak toptan karton çorba kasesi

10:12  

Yorum Gönder

<< Home