Salı, Mart 06, 2007

"Zeynep abla sen nereye gittin?"

"ustanin emektar fotograf makinasi yeni ellerde güzel kareler pesinde"

Gecen haftasonu cook özel bir misafirimiz vardi. Yeni evimizin, yuvamizin ilk yatili misafiri o kadar güzel, sirin, terbiyeli ve sempatik biriydi ki sormayin. Bizi ziyaret edecegi kesinlestikten sonra onu misafir edebilme fikri bile icimi kipir kipir etmisti. Hem hic yüzyüze karsilasmadigim ama cok sevdigim bir arkadasimin kizini misafir edecektim, hem de yeni evimde ilk misafirimi agirlayacaktim. Gün gelip cattiginda ise ona güzel seyler hazirlamak istesem de yeni evimizi yasanabilir hale getirmek istedigimden alisverise dahi gidemedim. Karisik bir menü (tavuklu mantarli pastetli, pilaki, eksili kuru bamya, cevizli kuzu gevregi salatasi...) oldu ilk aksamki yemegimiz fakat misafirimiz o kadar alcak gönüllüydü ki yemeklerden memnun kaldi. Diger aksamlar daha uyumlu menülerle durumu telafi etmis görünüyorum:)
Misafirimi merak ettiniz mi? Belki de resimden cikaranlariniz vardir. Hepinizin tanidigi Bizimpastane'den Zinnur'un güzel kizi Zeynep'cigimdi. Zeynep okulunun bir ögrenci degisim programindan dolayi Fransa'nin ünlü Alsas bölgesine geldi. Bir haftasonunu bizde gecirmesini cok istiyordum, sagolsun bizi mutlu etti. Alsas'da ünlü ne bulduysa bize hediye getirmis Zeynep, sagolsun. Onlardan birseyler yaptikca girislerimde anlatacagim.
Zeynep IFE'ye de o kadar icten ablalik yapti ki, IFE dün telefondaki baska bir Zeynep'e "Zeynep abla sen nereye gittin?" diye özlemini bildirdi Zeynep'leri karistirarak. Daha önce de bize birkac kez sormustu niye gitti diye. Yeni evimizin bir Zeynep ablasi varsayiyor artik.
Resimler Sprüngli'den. Pasta ustasi sevgili Zinnur'un yaptigi tatlilar Sprüngli'ninkilerle yarisacak cinsten gerci ama Isvicre'ye kadar gelinir de orada tatli yenilmez, hele ki Lüxemburgerli alinmazsa olmaz diye Zeynep'le biraz keyfimize baktik. Benim bir aksam önce yapmaya calistigim beceremedigim sicak cikolata asil nasil leziz olurmus gördük.
Insallah yakinda bir gün Zinnur'u misafir edip gezdirmek ve sicak cikolata icmek nasip olur...
Zeynep'i bize gelmesi icin motive ettigin icin cok tesekkürler Zinnurcugum! Zeynepcigim en yakin zamanda tekrar beklerim;)

15 misafirim demis ki:

Blogger zinnur said...

Sana bir de kendi mekaninda tesekkur edeyim Dilek'cigim. Misafirperverligin, inceligin, yakinligin, bu yazin ve su anda listeleyemeyecek kadar cok diger ozelligin icin.
Sevgiler,

11:33  
Blogger pecete said...

Herşey çok güzel olmuş. Misafiriniz, resimler ve tatlılar... Mutluluk tablosu gibi...Tarifler gelir mi acaba diye sorsam? Sevgiler...

12:17  
Blogger Tulosh said...

Dilekciğim ne kadar güzel bir durum bu böyle. Annesiyle başlayan sanal dostluğunuz ne güzel bir boyuta taşınmış. Çok sevindim...

12:57  
Anonymous Adsız said...

Ben de yanınızdaymışım gibi sevindim ve his,settim mutluluğunuzu.böyle paylaşım ve dostluk çok hoş canım :) Selamlar

13:06  
Blogger Nukhet said...

Sevgili Dilek
Biraz once Zinnurun pasatane de rastladim bu bulusmaya. COk guzel cok sicak cok sahici olmus. Cok hosuma gitti. Bir de onun sitesinde gordugum oglunun masasinin durdugu bol gunes alan koseyi cok sevdim. Ne guzeldir oglusunun orada resimler yapmasi, yemekler yemesi. Bu arada birazda arsivinde dolastim, dolasmaya da devam edecegim. Cok sicaksiniz cok. Sevgiler

14:38  
Blogger Güneşli Günler said...

Dilek Merhaba, Öncelikle yeni evinizde güle güle oturmanızı dilerim. Hayırlı olsun. Çok hoş bir anı olmuş. Sanal dostluklar böyle güzel şeylere de vesile olabiliyor demek ki. Yeri gelmişken benimde eşim geçtiğimiz hafta bir iş gezisi çerçevesinde İsviçre'ye gitti. Bu vesileyle bende ona sen ve Gülşen'den bahsetme fırsatı buldum. Hatta onunla birlikte gelip sizi ziyaret etme hayali bile kurdum. Şimdilik bir hayal elbette ama belki bir gün gerçek olur kimbilir. Bu arada eşim İsviçre'yi çook beğenmiş. Sayende ve sayesinde İsviçre hakkında epey bilgileniyorum. Çok uzattım bu postu, sevgilerimle, güneşli günler diliyorum. :)

15:27  
Blogger Bir Kadın said...

sevgili dilekcimm inan cok sevindim ne guzel b ir sey olmus bu senin gibi guzel insanlari tanimak inan sanalda olsa cok guel Zinnur hanimla muhabettinizin bu vesile ile ilerlemesi beni cok duygulandirdi.. BU zamanda kimse kimseye guvenmezken.. Sizleri animak benim icin cok buyuk bir sans.. Her ne kadar zinnur hanimin sessiz sedasiz takipcisi olsamda.. Bu arada demeden gecemiyecegm gercekten kiskandim .. Insallah bir gun bizde tanisiriz.. iFe de pek yakisikli olmus masallah.. BU arada sevgili bacin :) ne yapiyor .. O da bir yastikta koca insallah .. diyelim bitirelim .. sevgiler slmlar

01:03  
Blogger Yelda Özyurt said...

Hepimizin Dunya Kadinlar Gunumuz kutlu olsun...

13:57  
Anonymous Adsız said...

Pardon sizin oglunuzun adi Efe mi yoksa Ife mi ? Cok hos bir karsilasma Fransa dan Isvicre ye gecmek o kadar kolay mi? Zeynep ailesinden uzak oldugu bu program da sizi hic unutmayacaktir, ne güzel... Hoscakalin Tuba

17:16  
Anonymous Adsız said...

Merhaba, ne güzel... sanaldan başlayan dostluk. Üstelik Zunnurdan önce kızıyla tanışman ne güzel bir duygu olsa gerek. Umarım bir gün sizde bir gün bir yerlerde buluşmanıza güzel bir olay vesiye olur.
Sevgiler.

08:27  
Blogger Dilek'ce said...

Yeni evemizdeki internet baglantimiz o kadar kararsiz ki. Simdi size yazdigim cevaplari gönderdikten sonra eski hizli calisan sisteme alisik oldugumdan hic bakmamistim yazdikalrim yerlesti mi diye. Az önce yorumlara cevabimin yayinlanmadigini görünce sok oldum. En yakin zamanda yine tek tek cevap yazacagim simdi canim sikkin biraz.
Sevgiler

19:08  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Zinnurcugum ben tesekkur ediyorum. Iyi ki varsiniz:) Ben son iki yilda guzel ve farkli bir arkdaslik yasadim bunun yeni bir yon almasi benim icin coook heycan verici idi. Ayrica Zeynep kadar tatli bir genc kizi misafir etmek benim icin baska bir guzeldi.

22:41  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Aysem, hosgeldin. Yayinladigim resimlerdeki tatlilari ben yapmadim. Piramit pastadan Zinnur daha once yapmisti belki bakmak istersin. http://bizimpastane.blogspot.com/2006/01/piramit-pasta.html>Burada.

Evet Tulaycigim cok guzeldi.

Serinmavicigim umarim hepimiz her zaman insanlarla guzel paylasimlar yasariz.

Hosgeldin Nukhetcigim, sagol guzel sozlerin icin. Oglusumun odasi aslind akuzeyde malesef yine fakat pencereler buzuk olunca dedigin gibi yine de aydinlik oluyor hava guzel oldugu zamanlar:)

Cok sagol Ahimsascigim. Bakarsin bir gun seninle de tanisiriz. Esin sikca gelecek mi Isvicre'ye?

Aybalacigim benim icin de cok ozeldi, sagol guzel duygularin icin. Dunya o kadar kucuk ki bakarsin seninle de tanisiriz. Gulsen icin dileklerin icin de teskkurler. Eminim senin delikanlilarda kocaman olmuslardir.

Hepimizin Yeldacigim.

Tubacigim evet vizene veya passaportuna gore cok kolay. Benim oglumun ismi Efe degil fakat IFE de degil aslinda. IFE uc isminin basharfleri sadece.

Tesekkurler Pembelim! Evet insallah yakinda Zinnurla da tanisiriz. Zeynep'le tanisinca sanki Zinnur'la da tanistim gibi oldu...

22:58  
Blogger Güneşli Günler said...

Dilekcim malesef, bir seferliğine bir ziyaretti. Ama kimbilir belki bir gün biz geliriz oralara. Bu arada İstanbul'a bekleriz tabi ki bizde. Birde ben çikolataları çok sevdim. Özellikle de Swiss Delice'ın hindistan cevizlisini. :)Zevkler tartışılmıyor değil mi?

15:47  
Blogger Damak Tadı said...

Misafirin,tatlıların ve resimler birbirinden güzeller..Hele misafirperverliğin ise diyecek yok..

Tüm bu güzellikler adına teşekkürler..Sevgiyle..

14:23  

Yorum Gönder

<< Home