Salı, Ocak 10, 2006

Mutlu Bayramlar!

Sevdiklerinizle huzur icinde agiz tadiyla gecirilen bir kurban bayrami diliyorum hepinize!

6 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

Coucou la Miss,
Je ne sais pas si tu es concernée, mais si c'est le cas ;-)) Très Bon Aïd !!!
Grosses Bizzz de Nawal !

16:10  
Anonymous Adsız said...

Dilek Hanim,
Gercekten sayfanizi cok guzel guncelliyorsunuz. Ve inanin ki size hayran kaliyorum hem cocuk hem esinizle... Benim merakim ne isle mesgulsunuz. Yani egitim aldiniz mi? Merak etmemin sebebi kendinizi nasil gelistiridiginizi ogrenmek ornek acisindan...
Basarilar ve iyi bayramlar

22:14  
Blogger Dilek'ce said...

Dear Nawal,
thanks! I celebrate the Eid. If you do also I hope you are having a nice feast, too. Eid mubarak!


Sevgili Banu senin de bayramini kutlarim canim! Umarim sen de daha nice gönlünce saglikli ve mutlu bayramalr gecirirsin!

Sevgili Anonymous,
tesekkürler. Aslinda son zamanlarda istedigim gibi üstüne düsemiyorum sayfamin:( Sayfam daha cok hobim. 6 yil yetiskinler egitiminde calistim. Gecen yil baska ülkeye tasindigimiz icin artik daha cok ev hanimi ve anneyim. Arada freelance olarak calisiyorum.
Blogum icin kendimi deneye yanila gelistirdim. Basladigimda hersey daha zordu fakat gün gectikce hersey kolaylasiyor ve örnek aldigim bir cok güzel sayfa var:)
Size de basarilar ve iyi bayramlar!

13:59  
Blogger Pitircik said...

Merhaba Dilek,
Guzel temmenine katiliyorum, senin de bayramin kulu olsun!
Sevgiler

00:24  
Blogger sevilay said...

Sanada mutlu bayramlar canim. Umarim iyisindir, yine harika seyler yapmissin. Selamlar

09:23  
Blogger Nawal said...

Dilek Sweety,
Yes I do too !
So as we said in my Family : "Saha Aïdek ... Dilek ! ;-)))
Grosses Bizzz, see ya !

14:56  

Yorum Gönder

<< Home