Cumartesi, Ağustos 05, 2006

Tirtilin "ölüm" dedigine usta "kelebek" der !

Sevgili arkadaslar, uzatmali "tatil"den döndüm. Bazi yorumlara, sevgi ve merak dolu maillerinize önümüzdeki günlerde yavas yavas cevap verecegim.

Hayatimda biri vardi. Bundan nerdeyse 20 yil önce yedigime ictigime cok dikkat eden, yemek yapmayi ciddiye alan, yemek yapmayi sadece günlük bir ihtiyaci gidermek icin gecistirmeyen biri. Cumartesi sabahlari bana kendi versiyonu tarhana corbasi yapmasini ögreten, top tarhana yememe izin vermeyen sira disi biri. Cola tüketimimi siki kontrol altinda tutan sert biri. Yemekhaneden yemek yemek yerine kafeteryadan patates kizartmasi kacamagi yapmis köftehorlari yakalayan, sessizce gülen biri...Gülsen'in yaptigi kremali kabak corbasini seven yakisikli biri...
Hersey icin tesekkürler, Allah rahmet eylesin bir dayicigim!

10 misafirim demis ki:

Blogger cay saati said...

Rabbim rahmet eylesin,sizlerede sabir versin insaAllah,
sevgilerimle

10:19  
Anonymous Adsız said...

"O'ndan geldik, O'na donuculeriz."
Mekani cennet olsun.

12:55  
Anonymous Adsız said...

Dünyalar tatlısı Dilek cim özlettin kendini.Hoşgeldin.Allah rahmet eylesin.Sana ve sevdiklerine uzun ömürler versin.

17:11  
Anonymous Adsız said...

Sayfani guncellemis gorunce sevindim, ama dayinin vefatini okuyunca icim burkuldu, basiniz sagolsun, mekani cennet olsun ins...

17:17  
Anonymous Adsız said...

Dilekcim,
Allah rahmet eylesin, basiniz sag olsun. Dayilarin yeri benim icin cok ayridir, cok üzüldüm. Ama hayatin ´bir parcasidir ölüm. YAzdigin baslik cok iyi anlatmis, cok dogru bence. Kalbinde tasimaya devam et ...
Hosgeldiniz canim. Umarim tatiliniz yinede iyi gecmistir..
Allah sabir versin cümlenize canim.
Bak, ne kadar cok tatli insan var yaninda, onlar sana enerji verir...
Bendende su an almis oldun :)

Belma

12:26  
Anonymous Adsız said...

Dilek'cim Allah rahmet eylesin, geride biraktiklarinada sabir, sihhat ve afiyet versin. Acin büyük biliyorum. Bu yaz bende cok sevdigim bir yakinimi kaybettim, sabaha kadar basinda bekledim yerine yolcu ettik, cok gencti. Tekrardan hepimize yüce tanridan sabir dilerim.
Sevgilerimle

16:25  
Blogger hayalperisi said...

basin sagolsun allah sabir versin

22:09  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Hülyacigim, Minik Kalbin güzel annesi, Esincigim, Arzucugum, Belmacigim, Özgülcügüm ve Hayalpericigim,
amin ve cok sagolun! Insan aslinda öncelikle kendisi icin üzülüyor kaybeden oldugu icin, yeri doldurulamayacagi icin. Birden gidisinin ardindan bakakaldigimiz icin. Aglayan annesini, babasini ve iki evladini birakip gitmek zorunda kaldigi icin. Allah ona gani gani rahmet eylesin!

22:22  
Blogger Güneşli Günler said...

Dilekçim hoşgeldin. Mutlu olmuştum sayfanın güncellendiğini görünce ama ardından hüzün geldi oturdu içime. Benim zaten hiç dayım yok ama her vefat her yakınımız bizden bir şeyleri eksiltip gidiyor ve bu çok acı. Dayına Allah'tan rahmet ve sizlere sabır diliyorum. Bu arada Gülşen'in sayfasına bakmaktan bir hal oldum. Yoksa bilmediğim ve kaçırdığım gelişmeler mi söz konusu. Sevgilerimle...

11:55  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Ahimsas,
beni afeder misin bilmyiorum:( Yorumuna coook gec cevap veriyorum. Özür!!!
Candan yorumun icin tesekkürler!
Gülsen'e mesaji ilettim;) Artik birseyler yayinlamasini ben de istiyorum. Fakat sanirim biraz telas birazda tembelligi agir basiyor. Isinden ayrildi, is kurdu derken gercekten yogundu fakat sonucta önce de calisiyordu arada bir merhaba desin degil mi!? Söyledim bunlari tekrardan ona da;)Sevgiler

13:33  

Yorum Gönder

<< Home