Salı, Şubat 13, 2007

Mim

DSCN7134
©Dilek'ce Italya 2005

Sevgili Hanife beni sobelemis sagolsun. Bir iki satir yazmak istiyorum. Daha cok suanki hayatimizdan birseyler paylasmak icin de. Yani hakkimda suanda bilmedikleriniz mimi olacak daha cok.
*Tasindik - tasiniyoruz.
*Yeni dairede beni bekleyen yüz kartonu nasil acip yerlestirecegimi düsünüyorum kara kara.
*Aile boyu kartonlar arasinda hastayiz.
*Cok sevdigim bir teyzemi yakinda kaybedecegimi ögrenip üzüldüm iki gün önce. Allah acilarini arttirmasin, sabir ve güc versin ona ve esine. Telefon vermedikleri icin kendisi ile konusamadigim icin cok daha üzgünüm. Umarim bir kez daha konusabilirim.
*Bilgisayar ve e-posta ile 1995ten bu yana hasir nesir olsam da hala mektup kartla haberlesmeyi seviyorum. Dün yine iki kart-mektup gönderdim. Kartonlari hazirlarken bunun ne kadar güzel oldugunu gördüm. En iyi arkadasimla yillar önce bir problem yasamisiz meger. Ben de o da unutmus gitmis, mektuplar elime gecip okuyunca cok sasirdik.
*Oglum saclarini kesmisti gecen hafta artik yeni saciyla bambaska bir oglana sahip oldum. Basta cok garibsedim. IFE'ye sikca "sen benim oglum musun gercekten?" dedim;)
Sanirim bescik olacakti cevap daha devam etmeyeyim degil mi?

DSCN6801
©Dilek'ce Italya 2005

9 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

slm Dilekcigim ne o italyaya mi tasindin.. Baci nin findikli cikolatasi cok guzeldir hatta gecenler italyan bakkalina gidip bakmistim var mi diye bir ara vardi ama o gun sansima bakkal kapaliydi.. sessiz sedasiz uzun zamandir .. bende diyordum acaba bu hanim ne islerle ugrasiyor diye iyi olmana sevindim Rabbim islerini kolaylastirsin .. Eger italyada isen yeni , rutubetsiz guzel bir evde oturmani nasip etsin insallah..aybala pittsburgh

19:17  
Blogger Hanife said...

Dilek'cigim,
Tasinacagini biliyordum ama acaba Italya'mi diye dusundum:)
Hayirlisi olsun arkadasim Teyzecigine de cok uzuldum, umarim son kere konusabilirsin. Allah sabir versin..
Ben de gecenlerde Ege'nin saclarini kestirdim, her defasinda senin yasadigin olayi ben de yasiyorum, baktikca garibime gidiyor..
Kolayliklar diliyorum sana, sevgiler..

17:55  
Anonymous Adsız said...

Merhaba, bugün tarif defteri forumundan sizin doğum gününüz olduğunu farkettim, tabi yanılmadıysam. Doğum günün kutlu olsun. Nice yıllara.

08:16  
Blogger munevver said...

Dilekciğim,sende bir hareket göremeyince merak etmiştim.Taşınma telaşınız varmış meğer..Sana kolaylıklar diliyorum.Tek başına ve İFE ile beraber ....Su gibi akıp geçsin inşallah,bu telaşlı günler..Öpüyorum...
Sevgiyle,nanelimon.

07:01  
Blogger Berceste said...

Kolay gelsin ve geçmiş olsun adaşım.

Hani hasta bir teyzeden bahsetmişsin ya, çok geçmiş olsun ona da. Babamı kanserden kaybettik, özellikle hastalığının son zamanlarında telefonda konuşamamıştı kendisi. O yüzden hani telefona vermediler demişsin ya, vermeyenlere kızma, üzülme! Hastalığı dışarıdan yaşayan bizler ancak üzülmekle yetinebiliyoruz böyle durumlarda, elimizden birşey gelemiyor. Sesi duymayı da kendimiz için istiyoruz. Bir de hastanın gözünden, ruh halinden bakmak lazım. Düşünsene biliyor ki zamanı az...Ne konuşabilir ya da o kadar gücü var mı? O günleri, zorlukları yaşadım. İçinde kalmasın, içimde kalmasın diye paylaşmak istedim. Sevgiler...

04:36  
Anonymous Adsız said...

allah kolaylik versin tasinmak zor is ben bi sokak arayla baska bi eve tasindimda tasinmasi degilde yerlesmesi acayip yoruyor.teyzene acil sifalar cnm:-(yukaridaki goruntu benim isvicreye ilk geldigimde merakli hayretli saskoloz hallerimle cektigim resimleri hatirlatti bana cekip cekip aieleme gonderiyordum:-) sevgiler

14:32  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Dilek,
Yeni evin hayırlı olsun Dilek'ciğim..
Teyzeciğine de ayrıca çok üzüldüm acil şifalar diliyorum..
Umarım bir çırpıda tüm paketlerini açıp kolaylıkla evini yerleştirirsin..Kolaylıklar diliyorum şimdiden.)
Sevgilerimel..Gül/d.tadı

09:26  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Dilek,
Siten cok guzel, insallah hep boyle devam eder.
Yeni bir okuyucu oldugumdan onceki tariflerini de inceliyorum. Eski tariflerini karistirirken aklima takilan seyleri, senden kesin cevap alabilmek icin, o tarifin altindaki yorumlara mi yazmaliyim yoksa sana maille ulasmam daha mi garantili olur? Bana bu konuda bi aciklama yapabilir misin zahmet olmazsa? Simdiden tesekkur ederim. Sevgilerimle, Nilgun

11:12  
Blogger Dilek'ce said...

Yok Aybalacigim, Isvicre'deyim sadece Z+ürich'e tasindim. Ben de severim Baci'yi. Baci'nin sarktan hangi söz cikacak bu kez diye merakalrnirim her seferinde:)

Yok Hanifecigim arsivten resimler denk geldi tasinmadan önce birseyler ararken. Ayse teyzemi kaybettim Hanife. Allah rahmet eylesin. Rifki amcama sabir versin onlari tekrar cennette birbirne kavustursun insallah!

COk sagol Pembelim! Ne sevindirdin beni!!! Dogum günümde internettim yoktu ancka yeni okudum!

Coook tesekkürler Münevvercigim! Insallah biraz daha hizlanmaya calisacagim sitemde hele biraz daha düzene girsin hayatimiz!

Dilekcigim icten yazin icin tesekkürler Ayse teyzemi tahmin ettigin gibi bu yazimdan 2 gün sonra kaybettik. Ben görüsemedim. Senin dedigin gibi sadece kendim icin görüsmek istiyordum. Bilsin istiyordum onu ne kadar cok düsündügümü. Bizi cok seven sevgisi bol bir insandi...


Neherisu hayat iste hepimiz bir sekilde tasiniyoruz ya da bir yerden bir yere gidiyoruz. Cok sagol!

Gülcügüm cok tesekkürler! Hala kutularim bosalmadi. Bu kez cok zor bosaliyorlar bilmiyorum nyie. Bazen rahtsiz bile etmiyorlar biliyor musun? Böyle yasamaya alismaktan korkuyorum!

Nilgün hosgeldin! Bazen eski yazilara yazilan yorumlar bana ulasmiyor. Aslinda otomatik bir ulastirma sistemi var bloggerin. Cok ender ulasmadigi oluyor fakat yine de cok önemli buldugun seyleri mail araciligi ile de sorabilirsin tabi. NAsil istersen.

Sevgiler

13:23  

Yorum Gönder

<< Home