Cumartesi, Aralık 25, 2010

Bilgisizlik, Ilgisizlik, Dikkatsizlik


Ben gecen hafta ilk kez cinekop baligi aldim. Hem de daha o sabah Istanbul`da tutulmus...Bir güzel kizartip yedik. Sonra cinekopun büyükdükten sonra sarikanat sonrada lüfer oldugunu duydum. Aklima lüferle ilgili bir kampanya oldugu geldi. Fikir Sahibi Damaklara girip Defne`nin sayfadaki ilk yazinin altina sorumu sordum. Sonra baktim ki sayfada bana yeterince bilgi verecek onlarca yazi var...
Siz siz olun benim gibi bilgisizce, dikkatsizce cinekop veya sarikanat yemegin ;)Yazilardan sadece bir örnek !
Benim gibi lüferinin yavrusunun isminin cinekop, bir büyügünün sarikanat oldugunu bilmeyenler icin isimleri gecen logoyu üstte ekledim!

1 misafirim demis ki:

Blogger sevimin sayfasi said...

2010 yılı acılarımızla, sevinclerimizle geride kaldi...
Umarım 2011 hepimize daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir
MUTLU SENELER ...
Sevim

12:21  

Yorum Gönder

<< Home