Pazartesi, Aralık 04, 2006

Pismis tavugun basina gelmeyecek isler!

Aldigi birkac DERIN darbeden sonra yalnizliga itilmis pastam Cigdem'in beni yüreklendirmesi ile kinaya kalan son birkac saatte hazirlandi ve gece sunuldu. Malesef gecen yilki gibi bu yilda kendi kameramin acizligine ugrayarak benim olmayan kameralarin yardimina basvurarak gecirdim o günü:( Belki sunumda resim ceken arkadaslardan gelecek olan resimlerde pastanin tülle paketli hali de vardir. Simdilik bu kadar...

24 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

Dilekciğim;

Çok güzel bir pasta olmuş. Tam Gülsen'in adına yakışır... Ellerine sağlık..

07:16  
Blogger munevver said...

Dilekciğim,çok romantik,hoş bir pasta yapmışsın.İçi nasıldı?
Sevgiyle,nanelimon

09:03  
Blogger Pınarın Kulubesi said...

Merhaba Dilek
pasta çok güzel olmuş gerçekten
sade,şık ve yenilebilir renklerde:)
dökülmüş gül yaprakları çok güzel duruyor. Yandaki kurdelelerde öyle.
marzıpan ile ilk yapışında bu kadar güzel bir pasta çıkardığın için tebrik ediyorum seni..

10:38  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Dilek sitenizi uzun zamandir severek takip ediyorum.Pastaniz cok güzel görünüyor.Seker hamurumu yoksa marzipan mi kullandiniz?Tarifini sabirsizlikla bekliyorum.Eger seker hamuru yaptiysaniz glikozu hangi isimle nerden buldugunuzu ögrenecektim.Sevgiler...seyda

13:19  
Anonymous Adsız said...

Çok güzel olmuş gerçekten... Romantik olmuş :)

14:33  
Anonymous Adsız said...

mmm mükemmel gözüküyor...

15:18  
Anonymous Adsız said...

pasta süper olmuş hele üzerindeki gül yapraklarına bayıldım.ellerine sağlık.

seda
tarifname.blogspot.com

20:30  
Anonymous Adsız said...

DU BIST DER HAMMER!!!!!ECHT!
dükkandan alsam bu kadar güzel yapamazlar herhalde- wow!!!!
bunun tarifini kesinlikle istiyorum.tadida fevkaladeydi tabii!!:)

öptüm görüsürüz

belma

20:37  
Anonymous Adsız said...

Son derece profesyonel olmus pastan Dilek, eline saglik.

21:45  
Blogger asliberry said...

muhteşem görünüyor, ellerine sağlık.svg.

23:21  
Blogger begüm said...

Dilek merhabalar,

Pasta harika olmuş... Renkleri, kurdeleler, resim de gayet güzel...

Ellerine sağlık.

Begüm

00:17  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili arkadaslar COK tesekkürler güzel sözleriniz icin!
Detayli bilgileri ancak gelecek hafta dügün bittikten ve eve döndükten sonra yazmaya calisacagim! Cumartesiye kadar cok isimiz var:( Dügün yapmak ne zor ismis;)her anlamda!

Sevgiler

09:11  
Blogger limoncicegi said...

Dilek, inanilmaz guzel olmus,, boyle nasil desem, yemede yaninda yat turunden :))

10:43  
Anonymous Adsız said...

Dilek merhaba, pasta gerçekten muhteşem görünüyor ve çok romantik. Ellerine sağlık. Gülşen çok şanslı bir kardeş, haksız mıyım? Bu arada Gülşen'e mutluluklar diliyorum, lütfen iletir misin, hayırlı haberleri almaya devam...

13:56  
Anonymous Adsız said...

Dilek,
iyi ki Cigdem snei yureklendirmis:)
Islerinizi guzelce bitirip ayrintilari bizimle paylasman dilegiyle,
Kolay gelsin

17:13  
Anonymous Adsız said...

Sana teesüf ediyorum Dilek, bu kadar güzel bir pasta için nasıl bir yazı o.. İnsan gururla bahseder. Çok başarılı tebrikler

00:09  
Anonymous Adsız said...

Canım harika olmuş!! Gulşen'i ismen tebrik edersen benim yerime cok sevinirim..
Sevgiler!!

22:12  
Blogger Hanife said...

Dilke'cigim,
Cok guzel bir pasta olmus gercekten, renkeleri suslemesi harika..
Gulsen'i ben de tebrik ediyorum..
sevgiler..

03:52  
Blogger beyazturna said...

Merhaba Dilek seni bir kac aydir takip ediyorum ve bu muhtesem pastayi gordukten sonra yazmak da kismet oldu. Cok marifetli oldugunu eklemeden gecemeyecegim. Herkes gibi pastanin tarifini bekliyorum.
sevgiler
beyazturna

17:35  
Blogger Banu Ucak said...

Dileeek bu pasta sanat eseri gibi duruyor :) Ellerine saglik.

23:31  
Blogger meryem said...

Sevgili Dilek!!!
Pastanin tadine bakmak serefine nail oldugum icin cok mutluyum. Gercekten cok tatli olmustu... Resimleri bir ara gönderirim insallah. Mail adresin gerek... Hoscakal

16:18  
Blogger Dilek'ce said...

Tesekkür ediyorum arkdaslar güzel gören gönlünüz ve gözleriniz icin, yorumlari okudukca havalaniyorum:)

Aaa merhaba Sükran! Ne sevindim sende de resim oldugunu! Benim bloga ugradigini bilmiyordum ilk an sasirdim bu Meryem kimki diye;)
dilekce@gmx.net mail adresim. Meryem'in blogunda adresin varsa ben sana mail atacagim insallah:)

20:39  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Dilek,
Pastan gercekten harika olmus ellerine saglik. Ilk seker hamuru pastan olmasina sasirdim :)) Katli pasta yapimi nasil cok zor mu ben daha hic yapmadim.Bir arkadasim nisan pastasini benim yapmami istiyor iki katli ama dogrusu cesaret edebilecekmiyim bilmiyorum :)Tarifini sabirsizlikla bekliyorum :)
Sevgiler...

15:39  
Blogger Doruk said...

Çok beğendim çook! Her pastada aksilikler çıkar, önemli olan sonuç, muhteşem olmuş bence. Ellerine sağlık!

12:48  

Yorum Gönder

<< Home