Pazartesi, Kasım 20, 2006

Gül ve Gülsen

Son iki haftada biraz gül calistim, modelleme hamurundan. En son ve bence güzel bir örnegim bu gül. Insan asla asla dememeli. Gerci ben asla seker hamuru ile calismam diye birsey söylememistim hic, fakat sadece hic seker hamuru calisacagimi düsünmezdim o kadar. Seker hamurlu pastalar kültürüne cok uzak ben simdi amanda amanda bizim gülümüze güllü bir pasta yapabilir miyim diye düsünüyorum. Bakalim sonunda ortaya ne cikacak, elimden ortaya birsey cikacak mi ki?

17 misafirim demis ki:

Blogger evcilkedi said...

Gerçekten çok güzel çalışmışsın Dilek. Neredeyse sahici gibi olmuş. Tebrikler

10:27  
Blogger İpek Kuscu said...

Dilek Merhaba ,gül çok güzel olmuş.Ben de hiç denemedim şeker hamurunu ile birşeyler yapmayı.Böyle güzel çalışmaları görünce çok hoşuma gidiyor .Düğün yakın mı?

18:20  
Blogger Damak Tadı said...

Dilek çok güzel olmuş gül'ün ellerine sağlık.Bu tür çalışmaları bloglarda görünce bana da bir şevk geliyor ama sonuç başarısızlık ne yazıkki.
Mutlu bir hafta seninle olsun..Sevgiler..

22:56  
Anonymous Adsız said...

Gercek gibi olmus, ellerinize saglik. Sevgiler.

05:41  
Anonymous Adsız said...

Harika olmuş ellerine sağlık.

12:31  
Anonymous Adsız said...

Şahane bir gül bu gül..

21:19  
Anonymous Adsız said...

Çok çok güzel olmuş :) gerçek gibi

08:51  
Blogger Ferhanca said...

dilek aşağıdaki gerçek güllere benzetmişsin tebrikler sen bu işi ilerlet...Sevgiler.FERHAN

21:38  
Blogger Damak Tadı said...

Dilek'ciğim,
Sana ve ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum..Sevginiz bol olsun..Gül

21:42  
Blogger Dilek'ce said...

Bir haftadir ne gül calisabildim ne de dogru dürüst bilgisayar basina oturabildim arkadaslar.

SEvgili Tülin cok sagol umarim bu hafta yapacaklarimda güzel olur!

Ipekcigim, kina bu haftasonu dügün gelecek haftasonu anlacagin cok yakin:)

Gülcügüm cok sagol, biraz sabir ve deneyim istiyor yoksa hoc zor degil modellemesi. Sana da güzel bir pazar ve hafta diliyorum.

Sagolun Pinarcigim, Pembeli, Isilcigim, Tülaycigim, FErhancigim ve tekrar Gülcügüm! Sevgiler hepinize!

08:30  
Blogger OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Güzel bir Pazar Tatili diliyorum
Ye#Özel Yilbasi mönüsü etkinligine katilimini bekliyorum. Kodlar sayfamda linklerin alt bölümünde sevgiler...
Sonia

12:22  
Blogger Minik Patikler said...

hayirli olsun, Allah mesud etsin :)

00:23  
Blogger teyzenteyfik said...

gercek gül gibi olmus. eline saglik

16:19  
Anonymous Adsız said...

Bence cok guzel balli gullu birpasta yaparsin sen Dilek:)
Simdiden hayirli ugurlu olsun diliyorum...tu tu tu ayrica :)

19:33  
Anonymous Adsız said...

gercekten guzel olmuz harikasininiz

21:18  
Anonymous Adsız said...

coook guzel omus yaaa!!!!tebrikler fransadan ayse

21:21  
Anonymous Adsız said...

Cok cok guzel olmus gulunuz. Ben de gecen hafta sonu gul tatlisi yapmistim bir arkadasimin yemek daveti icin, bu sabahda siteme koymustum. Ama sizin gulleriniz itiraf etmeliyim ki cok daha guzel duruyor.

22:42  

Yorum Gönder

<< Home