Perşembe, Ekim 26, 2006

Bayram Baklavasinin Böylesi


Anneannesiyle baklavalar acar IFEcik! Anlasilan bu konuda annesinden basarili olacak;) Güzel bir bayram gecirmis olmanizi umut ediyoruz! Bol tatli, leziz bir bayram!

9 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

Cok tatliymis oglun, Dilek, masallah!

00:46  
Anonymous Adsız said...

Masaallah, o ne sirinlik, o ne beceridir oyle!!!vede masaallah nekadarda buyumus IFE!! cok opuyorum...

07:33  
Blogger Damak Tadı said...

Çok şekermiş maşallah,burdan çok sevdik onu..))

Sana ve ailene mutlu ve neşeli bir hafta sonu diliyorum Dilek'ciğim..Sevgiyle kalın..Hoşçakal!!

15:55  
Blogger Ferhanca said...

benım oglumda hamurla oynamıyı çok severdı...çok faydalı oluyor çocuklara ,ayrıca saatlerce eglnıyor..öpuyorum oglunu...FERHAN

18:38  
Blogger Dilek'ce said...

Tesekkürler Burcucugum!

Arzucugum her yasta aman Allah'im ne kadar büyüdü diyecegim mutlaka fakat inan bana 3 yas siniri sihirli bir sinir;)

Cok tesekkürler Gülcügüm! Sana da güzel bir hafta diliyorum!

Ferhanca eger beni uzun zamandir takip ediyorsan. Headerlerimde veya baska resimlerde nasil bir hamur canavari ile birlikte yasadigimi görmüssündür;) Yaraticiligini gelistirmek amaciyla vermiyorum ama en azindan o ise de yarasin:)

Sevgiler

19:29  
Blogger asliberry said...

Dilek İFE'yi ısırmak istiyorum. O ne ciddiyet ya, Yaman'ı da yanına oturtmak lazım, ne baklavalar, ne börekler açarlar, kim bilir?

12:59  
Blogger asliberry said...

Dilek İFE'yi ısırmak istiyorum. O ne ciddiyet ya, Yaman'ı da yanına oturtmak lazım, ne baklavalar, ne börekler açarlar, kim bilir?

12:59  
Blogger asliberry said...

Dilek İFE'yi ısırmak istiyorum. O ne ciddiyet ya, Yaman'ı da yanına oturtmak lazım, ne baklavalar, ne börekler açarlar, kim bilir?

12:59  
Blogger Dilek'ce said...

Sorma böyle is basina koyuldukmu harika yüz ifadelerimiz oluyor:) NE güzel olur ama Yaman'i da oturtup baklava börek actirmak:) Gerci onlar birlikte olduklarinda -eger anlasacak olurlarsa, cocuklarda hic bilinmiyor- sanirim daha cok sövalye, korsan falan oynarlar;)

23:11  

Yorum Gönder

<< Home