Perşembe, Kasım 09, 2006

Reklam Arasi

Bu ara bayagi bir yogunum fakat bir ürünün reklamini yapmadan edemiyecegim. Cok yönlü bir kullanici programi, Shop'NCook. Tariflerinizi sistematik dosyalamaniza, tariflerinize göre alis veris listesi hazirlamaniza ve günlük/haftalik menünüzü hazirlamaniza yardimci olacak bir program. Nette hosunuza giden tarifleri sadece kopyala ekle komutlarini kullanarak programin yüzeyine ekliyorsunuz, o sizin icin bir tikla tarifi alisik oldugunuz formata cevirmekle kalmiyor malzeme listesini hazirliyor, besin degerlerini hesapliyor, kalori cetvelini ekliyor. Ne kadar pratik degil mi? Verdigim linkten slide show'a bir göz atarsaniz anlatmak istediklerimi daha iyi anlayacaksiniz.
Bu programin tek kötülügü türkcesinin olmamasi. Fakat MÜJDE suan sadece ingilizcesi ve italyancasi satilan programin baska diller yanisira istek üzerine türkcesi de yolda:) Ne dersiniz, size göre birsey mi;)

8 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

karnım acıktı iyimi :)

05:27  
Blogger Doruk said...

Bence harika:)

12:07  
Anonymous Adsız said...

süper bir programmış bu.paylaştığın için teşekkürler...

seda
tarifname.blogspot.com

20:25  
Anonymous Adsız said...

Gerçekten güzel düşünülmüş. Teşekkürler

11:06  
Anonymous Adsız said...

Bu aralar yogunum diyen bir bloggerdan en son istenecek seyi talep ediyorum.. Dilek neden konularina gore arsivin yok? Zinnur'a yaptigim yogun israrlar sonuc verdi mutluyum. Simdi yeni hedefim sensin. Senden de okurlarin olarak konularina gore bir arsiv duzenlemeni talep ediyoruz. Dilekce okuyuculari ayaklanin, artik tek tek sayfa sayfa aramayalim eski Dilekce yazilarini :)

20:59  
Blogger Dilek'ce said...

Jackal hemen yemek yap;)

Burcu, Seda, Tulosh sizin de hosunuza gitmesine sevindim!

Isil ne kötüsün;)
Sadece ben söyleyeyim ben Zinnur kaar userfriendly degilim:( Ben 1,5 yillar arsiv yapmaya calisiyorum, fikren! Baktim da ta Haziran 2005de niyetlenmisim arsiv icin. Insallah yakinda benim de olur diye dua edelim:) Elimden geleni yapacagim. Sen bana söyle ne ariyorsun ben hemen bulayim dermisim;)

Sevgiler

13:28  
Anonymous Adsız said...

harikasin!!!
fevkaladenin fevkinde ;)

öptüm belma

14:41  
Blogger Dilek'ce said...

Belma tesekkürler artik beni hic birsey alikoyamaz;)

09:15  

Yorum Gönder

<< Home