Cuma, Eylül 26, 2008

Farkli Ramazan Tatlisi


Koskoca Ramazan'i nerdeyse hic yeni tarifsiz bitiriyordum ki, gecen Cumartesi tamamen tesadüf gözüme cok hos tarif göründü sevdigim fakat artik takip edemedigim bloglar arasinda. Helen'in yaptigi armut tatlisi. Hemen Pazar aksami hazir evdeyken bu tatliyi hazirladim. Safran, vanilya ve tam sonbahara adim atmisken armut hos bir üclü. Ben kaymakla servis ettim. Fakat görüldügü üzere türk kaymagi degildi malesef. Baharatlarin birini kullanmazsaniz kitir birseyler yanina cok iyi gider. Mesela badem krokan. Iftar sofrasi gibi dolu sofralara bence cok uygun hafif bir tatli.

Herkesin Kadir Gecesi Mübarek Olsun! Dualarinizda bize de yer vermeniz arzusuyla:)

Not: Mutlaka linkdeki tarife ve resimlere göz atin. Helen bütün armutla yaptigi icin görüntü daha hos.

10 misafirim demis ki:

Blogger serinmavi said...

Kadir gecemiz mubarek olsun ...
Dualarda bulıuşalım....
Selamlar....
Sevgiler....

06:45  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Oyacigim,
cok tesekkürler canim! Tüm güzel ve hayirli dualarimizin kabulü dilegiyle, Sevgiler

10:10  
Anonymous Adsız said...

slm,
gercekten farkli bir tatli olmus özellikle göruntu cok guzel.ellerine saglik.
Gün vardır,bin yıldan uzun gelir bize,bir yıl vardır,bir günden kısa gelir bize,bire bin yazılan bu gecede dua edelim Rabbimize! hayırlı kandiller

11:52  
Blogger Aynur said...

ALLAHIN REHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Hayirli Cumalar

Selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

13:28  
Blogger sevimin sayfasi said...

Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..

21:25  
Blogger Eya said...

Dilekcigim merhaba...bende diyordum Dilek ortadan kayboldu,nerelerde diye?Senden bir ses almak ne güyzel. Inanirmisin bende gecen hafta ayni sayfayi inceledim ve Helen´in o bütün amut fotograflarina bakakaldim.Yalniz senin sunumun da ayri bir hoslukta,eminim tadi da nefistir.Ellerine saglik,sevgiler

Zehra

09:59  
Blogger zarpandit said...

bence gayet guzel yahu :)

sen birazk diğer blogdaki resmi:)

kaymak gonderebilirsem gondereyim turkiyeden sana:))

16:57  
Blogger Dilek'ce said...

Tesekkürler Dilek, Aynur, Sevim, Zehra!
Göksen tam ne dedigini anlamadim, kelimenin birisini yazmayi unutmussun veya sildirmissin:)

22:53  
Anonymous Adsız said...

Tarifi uygulamak icin vermis oldugunuz linke tikladim ama ne yazik ki ingilizce bilgim olmadigindan hic bir sey anlamadim :-((

14:44  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

16:15  

Yorum Gönder

<< Home