Çarşamba, Ocak 31, 2007

Mutlu Yillar Dilek'ce!

Danke

Dilek'ce ikinci yilini da bitirmis...Zaman ne cabuk akip gidermis :) Tesekkürler herkese!

32 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

Dilek ciğim foroğraflarından, bloğundan, yorumlara verdiğin cevaplardan naif yapın, ince ruhun, nezaketin, sanatçı yönün, kültürün, renkli kişiliğin çok iyi anlaşılıyor. İnsanları önemsemen dikkat çekiyor ve seni farklı kılıyor. Değişmemen ve hayatın sevdiklerinle birlikte seni hep mutlu etmesi dileğiyle. Seni her gün yorum yazamasamda zevkle takip edeceğim. Sevgiler, nice güzel yıllara. Ankara' dan Esin.

23:02  
Blogger Rengarenk dantel said...

nice nice yıllara güzel tarifve güzel yazılarınla....

08:48  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Dilek;

İyi bir okurun olarak bu sene daha çok yazı yazmanı diliyorum. Ve bu kadar güzel bir işe başladığın için çok teşekkürler.

09:25  
Blogger limoncicegi said...

Yazıların, tariflerin ve fotoların valla çok güzel ellerine sağlık.. 2 yıl da biter 20 yılda.. hep beraber olmak dileği ile.. mutlu yıllar

10:27  
Blogger Hanife said...

Dilek'cigim,
Iki yil ne cabuk gecmis.. Benim de gecti galiba:) Ne guzel bu sayede sizlerle tanismak..
Daha nice yillara diyorum..
Opuyorum seni ve Ife'yi..

03:49  
Blogger LaMa said...

Nice yillara Dilekce diyorum ve Devletsah gibi bu sene daha cok yazi ve resimle icimizi acmani,blog dunyasina daha cok guzellik katmani diliyorum
Sevgiler

06:07  
Blogger SEDA said...

Daha nice senelere Dilek. Mutlulukla, sağlıkla...

seda
tarifname.blogspot.com

20:11  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Esin, Nazli, Devletsah, Limoncicegi, Hanife, Lama ve Sedacigim cok tesekkürler! Gaz verdiniz bana;)

Devletsahcigim ve Lamacgim siki siki birilerinin takip ettigini bilseydim hic ihmal edermiydim;) Insallah bu yil daha düzenli giris yaparim. Iki hafta icinde tekrar baska bir yerde baska bir hayata basliyorum. Dilek'ce Brugg'ta basladi acaba Brugg'tan sonra biter mi diye düsünmüyor degil insan. Fakat birakmak istemiyorum:)

Sevgiler

20:17  
Anonymous Adsız said...

tebrik ederim dilekçiğim. İnşallah hep birlikte 20'ci yılları yaşarız. Sevgiler
nermin

09:01  
Blogger İpek Kuscu said...

Dilek'ciğim,yaptığın dondurmaya bayıldım etkinlikte ama nedense bir türlü yorum ekleyemedim kaç kere denediysem de.Nice güzel yıllar geçsin blogunda.Bu kadar güzel ,zarif ve özgün lezzetler yaratıp bizlerle paylaştığın için minettarım sana.
Ellerin dert görmesin.İfe yaramazını da seni de çok öpüyorum.Sevgilerimle.İpek.

13:27  
Anonymous Adsız said...

Nice yıllara..
Sevgiler...
http://www.yemeksitesi.de/

00:21  
Blogger munevver said...

Dilekciğim,taziye mesajın ve yazdığın mail için teşekküre geldim sana.Sağol kardeşim.

Dilek'çe 1k1 yaşına girmiş demek ki.Yeni yaşı kutlu olsun.Nice başarılarla inşallah.Sevgiyle öpüyorum,seni ve İFE'yi..
Nanelimon.

11:12  
Anonymous Adsız said...

iştahımı bastırmaya değil aynı zamanda huzur bulmaya da geliyorum güzel bloguna.daha çok yaz,daha çok mutlu olalım güzel anne..
sevgiyle

11:23  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Dilek!

NIce mutlu dilekcelere ;)


Belma

14:59  
Anonymous Adsız said...

tebrikler, insallah daha uzun uzun yillara, ögrenecegimiz cok seyler var daha senden.
Ayrica bu sene dogum gününüde unutmamaya karar verdim, vaktince kutluyayim diye, bakalim basarabilecekmiyim ;)
Serap

16:21  
Blogger Hanife said...

Dilek'cigim,
Seni sobeledim, eger yazmak istersen:)

21:09  
Anonymous Adsız said...

Daha nice senelere "dilekce" ile ... sevgiler.
Dilek Ucak

10:26  
Blogger sevdamavisi said...

Sevgili Dilek,
daha nice yıllara.. umarım hep aramızda olursun

11:17  
Blogger Defne said...

Nice yıllara! Paylaştıkların için teşekkürler, sevgiler.

12:02  
Anonymous Adsız said...

Birbirinden guzel tarif ve resimlerinle birlikte nice senelere insallah.

16:19  
Blogger Tuhfe said...

Severek takip ettigim, bugun acaba Dilek ne yenilikler denemis diye merakla takip ettigim bir siten var. Nice nice yillara!

17:15  
Blogger Yelda Özyurt said...

Asil sana tesekkurler... Daha nice yillara insallah...

21:36  
Blogger pecete said...

ne güzel, nice mutlu, sağlıklı ve huzurlu yıllara...sevgilerimle

22:11  
Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

İkinci yılın ardından nice zevkle sağlıkla yaptığın bol mamalı yıllara;))Biz büyük bir keyif alarak her daim burdayız;))
SEVGİYLE KAL...

01:40  
Anonymous Adsız said...

Güzel tarfilerin ve yazılarınla nice nice güzel yaşlara sevgili Dilek..

Başarılar ve mutlu günler diliyorum.Sevgiler..Gül/DAMAK TADI

15:11  
Blogger kuzine said...

Geç oldu ama nice yıllara Dilek'çe,
hepbirlikte nice yıllara.

20:17  
Blogger hayalperisi said...

nice yillara iyiki varsin ve o güzel tarifleri ve biligleri bize verdigin icin kocaman tskler sana

19:36  
Blogger Ferhanca said...

Dilek ,merhabalar daha nice yıllara ..Blogların olmasınından çok memnun oluyorum çünkü, yapılanalr uçup gitmiyor .. Dilek 'ler ben seviyorum onlar beni seviyor . dr Dilek, ecz Dilek,kimya müh Dilek senide eklemek isterim sevgiler...ferhan

21:01  
Blogger Oya Kayacan said...

Geç kalınmış bir kutlama. Birlikte uzun ve lezzetli zamanlar yaşamak üzere... Bir de o gelin çiçekleri, siyah ve kırmızı, çok güzeller...

17:21  
Blogger Dilek'ce said...

Arkadaslar cok kisa olacak fakat en yakin zamanda hpinizi tek tek ziyaret edecegim tasinmayi atlattiktan sonra.
HEPIZE TESEKKÜRLER - IYI KI VARSINIZ!
Mesajlariniz beni motive etti bu yil daha sik yazmak dilegiyle!
DILEK'iniz

22:43  
Anonymous Adsız said...

Nice yillara Dilek, gec oldu kusuruma bakma.
Sevgiler

11:23  
Blogger hanimiş said...

Biraz rotarli oldu ama ben de nice yillara demek istedim.. Belki de ilk zamanlarindan beri takip ediyorum yazilarini.. Zaman ne cabuk geciveriyor.. Daha nice yillar okuruz umarim yine seni. Selamlar
Isil

17:02  

Yorum Gönder

<< Home