Cuma, Ocak 20, 2006

Komsu sitelerden: Şebit Mantısı - Yağlama


Dün incirli kurabiyeyi yayinladiktan sonra komsu bloglardan denedigim diger bir iki tarifi de yayinlamaya karar verdim. Denedigim cok begendigim tariflerden biri de, Sebit mantisi/Yaglama, Asli'ya ait. Asli yayinlar yayinlamaz iste bu tarif bana göre dedim, yaptim. Daha önce yayinladigi bir mantiyi gün be gün erteleyince buna hemen giristim. Hamurlari tek tek acip teflonda pisirmek zaman alici fakat lezzetli. Artik bazlamalarda profesyonellestim(!) bir de sabrimi gelistirirsem misafirlerime sikca yapabilecegim bir tarif:)

3 misafirim demis ki:

Anonymous Adsız said...

slm,
bu ne harika görüntü. Manti sever ailesi olarak sanirim en kisa zamanda bizdede denenecektir. Ellerine saglik,
serap

15:14  
Blogger Dilek'ce said...

Serap eminim senin/sizin de cok seveceginiz bir tarif! Aslin'nin bir baska manti tarifi daha var benim denemek isteyip hala denemedigim! Daha yapmadim fakat eminim o da cok güzel. Görüntüsü tadinin harika oldugunu söylüyordu.
Öptüm, sevgiler

14:13  
Blogger Aslı Altan Altundal said...

Afiyet olsun Dilek , beğenildiğine sevindim:)

17:29  

Yorum Gönder

<< Home