Salı, Ağustos 16, 2011

Ramazan ve Güllac Kizartmasi

Herkesin Ramazan Ayi umarim huzurlu ve bereketli geciyordur.
Bugün kisa da olsa bir "merhaba buralardayim" demeliyim bir blog komsumun "nerelerdesin" sorusuna dedim. Portakal Agaci`nin dünkü 8. dogum gününden duygusal da etkilenmisligimin de payi var tabi ki bunda.
Öylesine buradayim diyemeyecegim icin güzel tariflerinden her zaman yararlandigim degerli Münevver Ablamdan denemis oldugum Güllac Kizartmasiyla birlikte bir merhaba olsun benimkisi. Cok degisik bir güllac tarifi bu. Biraz oyalayici fakat buna degen bir lezzet. Ramazan`in gülleri su aralar mutfaklarda bolca varken denemenizi tavsiye ederim.
Bu hafta en az iki defa daha hatta basarabilirsem cumaya kadar hergün birseyler yayinlamayi kendime hedef ediniyorum. Simdilik arsivden tarifler olsun.
Her yil oldugu gibi Ramazan Ayi`nda arsivden bircok tarif araniyor bunlardan ücü:
her daim en cok aranan tarif ve indirilen resim: "Barbunya Pilaki"
bu yil `top ten`e yeni girdi: "Saray usulü kuzu incik"
ayin en cok aranan gülü: "Gül serbeti"
Ramazan etiketli bazi tarifler burada.

3 misafirim demis ki:

Blogger Zeynep said...

Evime misafir olmuşsun gibi sevindim.teşekkürler ...

10:40  
Blogger Sibel said...

Dilekciğim nefis görünüyor tatlın! Ben de seni merak ediyordum, daha sık yazabilsen keşke. Ama Twitter'da yakalayıp takibe başladım:)Senin o barbunya tarifin var ya, her defasında kulaklarını çınlatarak yapıyorum, artık başka usulde yapmaz oldum.
Sevgiler canım...

13:47  
Blogger Dilek'ce said...

Sevgili Zeynep sevinmene sevindim :)

Sevgili Sibelcigim cok tesekkürler! Twitterde adam akilli birsey tweetledigim yok ama yine de sagolasin :) Ara ara oraya buraya birseyler atiyorum. Teknolojik bir tatminsizlik veya kaotizm var. Bu sebepten hicbir yaptigim seyde belli bir cizgi kalmadi;) orasi özel, burasi resmi veya surasi yemek diyemiyorum... Bir de Face sayfam var onu da vereyim. Nette kirlettigim mekanlarin sayisi tam olsun sen de;) Dilek' ce
Bloga daha düzenli birseyler verebilsem sanirim ben de memnun olacagim bakalim. Evde oldugum süre uzarsa sanirim basarabilirim de;) Bakalim hayirlisi...

Selam ve sevgiler,
Dilek

23:30  

Yorum Gönder

<< Home